"Czas nadszed³, dowódcy! To jest czas, kiedy ka¿dy ¿o³nierz powinien wiedzieæ, jak zakoñczenie sagi Tyberium siê rozpocze³o. Dlatego te¿ udostêpnili¶my wszystkim graczom dodatkow± prequelow± misjê, dostêpn± dot±d jedynie w przedsprzeda¿y Command & Conquer 4 zatytu³owan± "Night Moves".
W dalszej czê¶ci newsa, instrukcja, jak takow± misjê zdobyæ.
Dziêki uprzejmo¶ci i pracy monitora77 na naszej stronie pojawi³a siê przygotowana przez niego recenzja mobilnej wersji CnC4. Jest to tym samym druga jego recenzja obok RA Mobile. Wszystkich zainteresowanych zapraszam do zapoznania siê z ni±.
Serwis GameReplays przeprowadzi³ wywiad z Gregiem Black'iem, niedawnym developerem ostatnich czê¶ci Command & Conquer (mo¿ecie go kojarzyæ z ró¿nych filmików "za kulisami" z C&C3/Ra3/C&C4) Zaprzyja¼niony z nami serwis Gry On-Line dosyæ szczegó³owo opisa³ co ciekawego ta osoba nam przekaza³a, a mo¿na powiedzieæ ¿e fakty z jednej strony szokuj±, a z drugiej t³umacz± to, czym jest Command & Conquer 4
"Greg Black by³ g³ównym projektantem balansu rozgrywki przy Command & Conquer 3: Tiberium Wars oraz Red Alert 3. W wywiadzie zdradzi³, ¿e projekt, który ostatecznie przeobrazi³ siê w Command and Conquer 4 pocz±tkowo wcale nie mia³ byæ dalszym ci±giem sagi Tyberium. Tworzono go jako przeznaczon± na rynek azjatycki sieciow± przeróbkê trzeciej czê¶ci. W pewnym momencie szefowie z EA uznali, ¿e bardziej op³acalne bêdzie przemianowanie gry na oficjaln± kontynuacjê i szybkie dorobienie trybu dla pojedynczego gracza. Zespó³ produkcyjny protestowa³ ile móg³, ale ostatecznie decyzja nie zosta³a zmieniona. Twórcy próbowali jeszcze jako¶ ratowaæ ca³y projekt, ale bez odpowiednich ¶rodków i czasu nie by³o to po prostu mo¿liwe. Gra sta³± siê ofiar± dysfunkcjonalnej kultury korporacyjnej Electronic Arts.
Jak zapowiada³em, oto drugie zaleg³e t³umaczenie, profil Cyborga ¯niwiarza Nod. Jest to znacznie ulepszona wersja tej jednostki, która by³a wykorzystana w trakcie kryzysu "Firestorm" przez CABAL-a. Profil zawiera historiê od jego mrocznych pocz±tków, wykorzystanie przez zbuntowan± SI, a¿ po czas kiedy to uda³o siê rozwi±zaæ kilka krytycznych problemów lokomocyjnych i cybernetycznych.
Ju¿ od dawna nie pojawia³y siê nowe t³umaczenia - czas najwy¿szy nadrobiæ zaleg³o¶ci. Prezentujê Wam t³umaczenie profilu Kodiaka GDI, który jest umieszczony na stronie g³ównej CnC4. Jak wszystkim raczej wiadomo, Kodiak jest ciê¿kim, lataj±cym okrêtem bombarduj±cym, szczególnie skutecznym przeciwko budynkom.
Chcia³bym równie¿ przeprosiæ za stosunkowo d³ug± nieaktywno¶æ z mojej strony, lecz ostatnio mia³em bardzo pracowity miesi±c i niestety nie by³em w stanie wygospodarowaæ wystarczaj±co du¿o czasu by siê tym zaj±æ. T³umaczenie profilu ¯niwiarza pojawi siê byæ mo¿e za góra dwa dni.
Dziêkuje wszystkim za wziêcie udzia³u w konkursie. Ostrzegam, ¿e w przysz³o¶ci mog± siê pojawiæ podobne konkursy. Wszystko zale¿y od Was, naszych drogich u¿ytkowników.