Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /home/irzopl1/domains/cc-series.pl/public_html/Core/includes/vars.php on line 48 Command & Conquer 4 - CnC4 - Q&A #7
Ustanawiam połączenie z Philadefią, proszę czekać...
Kolejny Q&A zawiera bardzo interesuj±ce informacje odno¶nie typów dostêpnych jednostek dla poszczególnych klas, zastosowañ nowych jednostek lataj±cych jak i o nowym, wielostopniowym systemie ³adowania superbroni.
Czy gracze bêd± mogli korzystaæ z jednostek Zapomnianych w grze wieloosobowej?
Tak! Visceroid, Ironback i Autobus bêd± jednostkami dostêpnymi w grze wieloosobowej, tworzonymi w norze mutantów. Obecnie te jednostki s± tworzone natychmiastowo, lecz mo¿na mieæ ich tylko ograniczon± ilo¶æ naraz, co pozwala na szybkie powiêkszenie armii z nieruchomego punktu na polu bitwy.
Czy klasa defensywna posiada jakie¶ czo³gi?
Klasa defensywna wykorzystuje ró¿ne czo³gi zorientowane na obronê. Czo³g Spartan na przyk³ad ma mniej punktów wytrzyma³o¶ci ni¿ inne odpowiedniki, lecz po jego zniszczeniu przekszta³ca siê w stacjonarn± wie¿yczkê obronn±, ze znacznie zwiêkszonym opancerzeniem. Czo³g Rhino, jest artyleri± dalekiego zasiêgu, który po rozlokowaniu stale wysy³a niskopoziomowe fale d¼wiêkowe spowalniaj±ce i uszkadzaj±ce wrogie jednostki dooko³a siebie. Obie jednostki pasuj± do doktryny klasy defensywnej - wkroczyæ, przygotowaæ siê, spu¶ciæ lanie. Zabawki Nod s± nawet bardziej zabawne - wliczaj±c w to odbijaj±cego obra¿enia Centuriona, czy olbrzymi detonator ¿y³ Tyberium, nazwany Aftershock'iem.
Teraz gdy stworzono ju¿ jednostki lataj±ce trzeciego poziomu dla GDI i Nod, to jakie s± przyk³ady tych nowych lataj±cych zagro¿eñ?
W pok³osiu pokrytego Tyberium ¶wiata, GDI i Nod zainwestowa³o spore ¶rodki w stworzenie floty ciê¿kich, lataj±cych okrêtów. Okrêt dowodzenia GDI, Kodiak, posiada trzy potrójne dzia³a artyleryjskie, które mog± siaæ zniszczenie w¶ród jednostek l±dowych oraz zestaw dzia³ek przeciwlotniczych, które mog± prze¿uwaæ lekkie samoloty. Po ulepszeniu Kodiak mo¿e siê transformowaæ, staj±c siê ciê¿ej opancerzonym, szybszym, lecz niezdolnym do ataku. Bêd±c w trybie defensywnym, zapewnia on równie¿ premiê do pancerza pobliskim jednostkom sojuszniczym. Po stronie Nod mamy ruchomy o¶rodek dowodzenia Lewiatan, który potrafi strzelaæ olbrzymimi kulami ognia z trzech niszczycielskich wyrzutni p³omieni, oraz posiada hangar w którym mo¿na po ulepszeniu umie¶ciæ skrzyd³o szybkich my¶liwców. Te przyk³ady s± tylko szczytem góry lodowej!
Czy superbronie dzia³aj± w podobny sposób jak we wcze¶niejszych grach? Jak trudno jest je osi±gn±æ i jak d³ugo trwa ich przygotowanie?
W CnC4 chcieli¶my sprawiæ aby superbronie by³y bardziej interesuj±ce i mniej wp³ywaj±ce na rozgrywkê. Po usuniêciu du¿ych stacjonarnych baz musieli¶my równie¿ przejrzeæ co tak naprawdê superbroñ robi³a, by zmieniæ pole bitwy. Ostatecznie pozwoli³o to nam na ulepszenie arsena³u GDI i Nod w bardzo fajny sposób. Najnowsza ods³ona dzia³a jonowego na przyk³ad, sk³ada siê z sze¶ciu wêz³ów, które siê ³aduj± osobno w czasie. Z ka¿dym za³adowanym wêz³em zadaje ono coraz wiêksze obra¿enia i traktuje jednostki impulsem elektromagnetycznym. Dzia³o jonowe posiada razem sze¶æ stanów ³adowania, a na najpotê¿niejszy trzeba zaczekaæ trzy minuty. Maksymalnie za³adowane potrafi zniszczyæ wszystkie ma³e jednostki i wiêkszo¶æ ¶rednich, a te co przetrwaj± zostaj± wy³±czone na do¶æ d³ugi okres czasu. ¦wi±tynia Nod otrzyma³a podobny lifting i teraz tworzy pocisk w trzech ró¿nych etapach. Na bazowym poziomie zadaje pocisk niez³e obra¿enia, lecz po pewnym czasie zostaj± zamontowane zasobniki z oparami Tyberium, które tworz± ¿r±c± i niszczycielsk± chmurê oparów, a je¶li siê pozwoli na pe³ne przygotowanie, to otrzymuje on katalizator Tyberium, który rozsy³a niszczycielskie fale Tyberium w¶ród wszystkich jednostek na tyle g³upich, by ich nie unikaæ.
Czy Awatar Nod powraca do gry? Jaka jest jego rola bojowa w Czwartej Wojnie o Tyberium?
Awatar wraca! W CnC4 spe³nia on dalej rolê ciê¿kiego mecha przeciwpancernego, s³abego przeciwko skoncentrowanym wi±zkom broni energetycznej. Mo¿e on zostaæ ulepszony w maksymalnie piêæ dzia³ek, co pozwala mu na zadawanie powa¿nych obra¿eñ si³om wroga. W miarê otrzymywania obra¿eñ, te dzia³a odpadaj±, dziêki czemu zyskuje on stopniowo na prêdko¶ci, co pozwala graczowi na wycofanie go i przezbrojenie.