Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /home/irzopl1/domains/cc-series.pl/public_html/Core/includes/vars.php on line 48 Command & Conquer 4 - CnC4 - Q&A #19
Ustanawiam połączenie z Philadefią, proszę czekać...
W dziewiêtnastym Q&A mo¿emy siê dowiedzieæ paru stosunkowo prostych rzeczy, w stylu, jak ³atwo znale¼æ odpowiedni± jednostkê do zwalczania innej, czy te¿ jak gracze ni¿szego poziomu bêd± mogli walczyæ z tymi o wy¿szym itd.
Czy CnC4 bêdzie posiada³o ustawienia handicapu jak w CnC3?
Obecnie nie ma ¿adnych ustawieñ handicapu. Bior±c pod uwagê, ¿e projekt CnC4 jest bardziej elastyczny ni¿ w poprzednich grach, to pozwala to mniej do¶wiadczonym graczom na wziêcie udzia³u w rozgrywkach wieloosobowych bez potrzeby bezpo¶redniej walki z mikro-mistrzami wysokiej pó³ki, wiêc stwierdzili¶my, ¿e jest on mniej potrzebny i postanowili¶my po¶wiêciæ nasz czas na jak najstaranniejsze dopracowanie balansu gry.
Jak gracze ni¿szego poziomu bêd± mogli walczyæ z tymi, którzy maj± wszystko odblokowane?
Balans CnC4 wykorzystuje inny model ni¿ nasze poprzednie gry - tutaj jednostki, budynki i moce wsparcia wy¿szego poziomu maj± zapewniæ znacznie szersze mo¿liwo¶ci taktyczne, zamiast byæ tymi koñcz±cymi grê. W zwi±zku z tym maksymalna mo¿liwa liczba jednostek T1 jest bardziej ni¿ zdolna do utrzymania siê przeciwko graczowi korzystaj±cemu wy³±cznie z jednostek T3, lecz gracz wy¿szego poziomu ma wiêcej mo¿liwo¶ci wykonania swojego planu.
Czy gracze bêd± mogli przeskakiwaæ z gry do gry razem?
Tak. CnC4 posiada system dru¿ynowy, który pozwala graczom na po³±czenie siê i przeskakiwanie z gry do gry (czy to PvE, PvP, czy kampania kooperacyjna) razem.
Jak ³atwo mo¿na zidentyfikowaæ z jakich jednostek korzystaæ by móc skutecznie zwalczaæ wroga?
Starali¶my siê jak najbardziej rozja¶niæ ³añcuch walki w CnC4. Stworzyli¶my szczegó³owe wskazówki dla ka¿dej jednostki, które wyja¶niaj± jej funkcje.
Dodatkowo, gdy macie zaznaczon± jednostkê, idealny cel dla niej bêdzie zaznaczony ikon± krzy¿yka. Dodatkowo je¶li zaznaczycie jednostkê wroga, centralny obszar interfejsu u¿ytkownika wy¶wietli, które jednostki z Waszej klasy idealnie nadaj± siê do zwalczania jej. Jest to bardzo dobry system, idealnie wspó³pracuj±cy z naszym nastawieniem na projekty wizualne, wskazuj±ce funkcjonalno¶æ w celu stworzenia ja¶niejszego obrazu tego jak dzia³a pole bitwy.
Jaka jest najciê¿sza SI w CNC4?
Trudna. SI jest stworzona na podstawie ju¿ potê¿nego systemu stworzonego pod CnC3, potem jeszcze rozwiniêtego dla RA3, co owocuje wyzywaj±cym i interesuj±cym przeciwnikiem na jakimkolwiek poziomie trudno¶ci.