Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /home/irzopl1/domains/cc-series.pl/public_html/Core/includes/vars.php on line 48
ReactoR - Twoje Centrum Command & Conquer
Drukuj newsa!

0 monitor77
0 02-10-2009
0 Command & Conquer 4
0 
0 
0  http://forums.commandandconquer.com/jforum/posts/list/23181.page

CnC4 - Q&A #3

Image
Pojawiła się trzecia część Q&A od developerów. Zapraszam do czytania.

Czy systemy obronne mogą zdobywać poziomy, bądź być ulepszane w inny sposób?
Systemy obronne mogą zdobywać doświadczenie wieloma drogami. Struktury obronne niszcząc jednostki zdobywają doświadczenie i stają się odporniejsze. Dodatkowo wszystkie struktury obronne T1 i T2 mogą być ulepszane. Dla T1 można ulepszyć wytrzymałość przeciwko jednostkom, które nie zadają obrażeń przeciwbudynkowych co przyda się w późniejszej grze. Dla T2 mogą otrzymać nowe umiejętności poprzez ulepszanie ich np.: rakiety dalekosiężne, czy krótko dystansowe miotacze ognia. Niektóre struktury mają "globalne" ulepszenia dostępne w Crawlerze.



Na CommandCOM goście ustalili, że Flame Tanki mogą tworzyć nawałnice ogniowe (firestorms). Na czym to polega?
Wszystkie jednostki z miotaczami ognia (a jest ich dużo) atakują ogniem który jest ciągły i tworzy "ścieżkę". Każda jednostka, która jest na niej otrzymuje obrażenia, a nawet kiedy ucieknie z niej to będzie nadal dostawał obrażenia. Kiedy nałoży się kilka takich ścieżek to będą one zadawać znaczne obrażenie i będą tworzyć Blue Firestorm, która niszczy wszystko co znajduje się w nawałnicy. Czyli, "Nie stójcie w płomieniach".

Czy mogą być inne struktury do budowania oprócz obronnych?
Tak! Klasa defensywna może budować także struktury wsparcia, a także sieci tuneli, generatory niewidzialności, generatory pola siłowego, posterunki, bunkry i superbronie. Na dodatek wiele struktur obronnych nie będą pojedynczymi działkami, ale będą siecią systemów, który będzie miał duży wpływ na rozgrywkę. Dla przykładu: wyrzutnia rakiet GDI używa podobnego systemu jak Patriot Missile System z Generalsów pozwalającego na atakowanie pobliskich jednostek w polu widzenia i dlatego ta siatka jest ważnym elementem w grze.

Czy jednostki podziemne i niewidzialne mogą być wykryte kiedy są pod ziemią lub zamaskowane?
W rzeczy samej mogą zostać wykryte i zrobiliśmy postęp w tej sprawie. Na początku będzie znacznie mniej jednostek mających zdolność wykrywania niewidzialnych jednostek, co powoduje, że maskowanie i "rycie" pod ziemią, staje się istotnym, bądź wręcz koniecznym elementem w arsenale Nod. Następnie nawet jeżeli jednostka zostanie wykryta zachowuje częściowe wzmocnienie. Wykryte, jednostki pod ziemią, mają wytrzymalsze opancerzenie, a kiedy jednostki maskowane zostaną wykryte to zachowują w pewnym stopniu swoje maskowanie to powoduje, że jednostki mogą chybiać.

Czy jednostki będą miały drugorzędną i trzeciorzędną zdolność?
Tak. Wiele jednostek wysokiego poziomu ma zdolność drugorzędną i trzeciorzędną, z czego niektóre mogą być dostępne dopiero po ulepszeniu


Więcej info w następny piątek.
{ratings}
Zobacz takżeZobacz także
{last_newses}
KomentarzeKomentarze


http://cc-series.pl/?do,show,id,3355/CnC4--Q-and-A-#3.html