Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /home/irzopl1/domains/cc-series.pl/public_html/Core/includes/vars.php on line 48 ReactoR - Twoje Centrum Command & Conquer - Saga Red Alert - Command & Conquer Red Alert 2 Yuri's Revenge>Piechota Yuri (YR)
Ustanawiam połączenie z Philadefią, proszę czekać...
INITIATE
Koszt: 200
Wymagane budynki: Barracks
Wywo³uje ogieñ si³± umys³u. Zadaje ca³kiem spore obra¿enia nawet pojazdom i budynkom.
BRUTE
Koszt: 500
Wymagane budynki: Barracks
Wynik badañ genetycznych Yuriego. Atakuje bezpo¶rednio ale jest do¶æ dobry na czo³gi i budynki.
VIRUS
Koszt: 700
Wymagane budynki: Barracks, Psychic Radar
Snajper eliminuj±cy z odleg³o¶ci wrog± piechotê. Po ¶mierci ofiary zaczyna wydzielaæ siê z niej gaz rani±cy pobliskie jednostki.
ENGINEER
Koszt: 500
Wymagane budynki: Barracks
In¿ynier jest bardzo wa¿n± jednostk± dla gracza. Dziêki niej mo¿esz zajmowaæ struktury techniczne (no chyba, ¿e s± pod kontrol± sojusznika) lub wrogie budynki. Mo¿na nim naprawaiæ zniszczone mosty lub swoje budynki. Mo¿e te¿ zdejmowaæ z nich bomby Crazy Ivana. Pamiêtaj, ¿e ka¿dego in¿yniera mo¿esz wykorzystaæ tylko raz.
SLAVE
Wymagane budynki: Slave Miner
Uwagi: Tej jednostki nie mo¿esz produkowaæ.
Niewolnik Yuriego. Zbiera minera³y ³opat± i zanosi je do Slave Minera. Po zniszczeniu mobilnej rafineri Yuriego przechodz± na stronê wyzwoliciela krzycz±c "We are free!" i ma siê nad nimi pe³n± kontrolê. Nie mog± byæ kontrolowani psychicznie.
YURI CLONE
Koszt: 800
Wymagane budynki: Barracks, Psychic Radar
To samo co Yuri u Sovietów w Red Alert 2. Potrafi kontrolowaæ jedn± wrog± niemechaniczn± jednostkê. Nie mo¿e przejmowaæ budynków, robotów, zwierz±t i lotnictwa. Po ¶mierci kontrolowana jednostka powraca na stronê przeciwnika.
YURI PRIME
Koszt: 1500
Wymagane budynki: Barracks, Battle Lab
W³a¶ciwy Yuri zupe³nie inny ni¿ ten w Red Alert 2. Ma teraz mniejszy zasiêg ale potrafi przejmowaæ wiêkszo¶æ budynków i unosi siê nad siemi± co pozwala pokonywaæ mu zbiorniki wodne.