Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /home/irzopl1/domains/cc-series.pl/public_html/Core/includes/vars.php on line 48 ReactoR - Twoje Centrum Command & Conquer - Saga Red Alert - Command & Conquer Red Alert 2>Piechota Sowietów
Ustanawiam połączenie z Philadefią, proszę czekać...
CONSCRIPT
Koszt: 100
Wymagania: Barracks
Podstawowa i słaba jednostka Sovietów. Nie może się okopać, ale jest o połowę tańszy od G.I. Może wchodzićdo obiektów cywilnych i prowadzić z nich ostrzał.
FLAK TROOPER
Koszt: 300
Wymagania: Barracks, Radar
Piechota rozpryskowa dobra na piechotę i cele powietrzne.
ENGINEER
Koszt: 500
Wymagane budynki: Barracks
Inżynier jest bardzo ważn± jednostk± dla gracza. Dzięki niej możesz zajmować struktury techniczne (no chyba, że s± pod kontrol± sojusznika) lub wrogie budynki. Można nim naprawaić zniszczone mosty lub swoje budynki. Może też zdejmować z nich bomby Crazy Ivana. Pamiętaj, że każdego inżyniera możesz wykorzystać tylko raz.
ATTACK DOG
Koszt: 200
Wymagane budynki: Barracks
Pies bojowy jest skuteczn± broni± przeciwko piechocie. Nie może atakować pojazdów i budynków. Ponadto automatycznie atakuje wrogich szpiegów.
TERRORIST
Koszt: 200
Wymagania: Barracks, Radar
Słabo obancerzony samobujca terrorysta. W chwili ¶mierci wybucha. Dodatkow± zalet± jest mała cena.
TESLA TROOPER
Koszt: 500
Wymagania: Barracks
Piechota tesli. Nie można go rozjechać. Jest słabszy od samej cewki. Postawiony obok cewki wzmacnia jej siłę i zasięg. Chyba najbardziej opancerzona jednostka piechoty.
CRAZY IVAN
Koszt: 600
Wymagania: Barracks, Radar
Szalony Ivan to kryptonim Sovieckich ekspertów od materiałów wybuchowych. Podkłada dynamit z opu¶nionym zapłonem. Nie wszystkie struktury niszczy od razu (jak np. Nuclear Reactor) ale umiejętnie wykorzystany sieje spustoszenie. Przyczepia materiały do wszystkiego - nawet do swoich jednostek tak więc trzymaj ich z daleka od swojego wojska.
DESOLATOR
Koszt: 600
Wymagania: Barracks, Radar
Specjalna jednostka Iraku. ¶wietna przeciwko piechocie. Strzela radioaktywnym promieniem. Może także napromieniować okolicę odsłaniaj±c reaktor co jest skuteczne przeciwko spadachronairzom.
YURI
Koszt: 1200
Wymagania: Barracks, Battle Lab
Może kontrolować umysły przeciwników i tworzyć falę rozrywaj±cej energi zabijaj±c± piechotę. Nie może kontrolować innych Yuri.