Recenzja
FORUM
Download
Galeria
Storyline
Wymagania PC
Rejestracja konta















:: Red Alert 2 » Budynki | |
![]() |
Nazwa: Mur obronny / Allied Walls/ Tak samo jak mury Sowietów, Alianckie mury służą do obrony lżejszych struktur i tworzenia bariery na drodze wrogich jednostek. Koszt: 100$ Wymagania: Barracks Energia: 0 Pancerz: Śreni |
![]() |
Nazwa: Bunkier / PillBox/ Podstawowa budowla obronna Aliantów. Ze środka tego bunkru strzela GI za pomocą swojego karabinu maszynowego. Defensywa ta sprawdza się doskonale w starciu z wrogą piechotą i lekkimi pojazdami, ale nie radzi sobie z cięższymi. Koszt: 500$ Wymagania: Barracks Energia: 0 Pancerz: Średni |
![]() |
Nazwa: Wyrzutnia Rakiet Patriot / Patriot Missile/ Całkiem przyzwoita wyrzutnia rakiet przeciwlotniczych systemu Patriot. Wystrzeliwane przez nią pociski rakietowe służą do zestrzeliwania wrogich jednostek latających. Plusami tej budowli są daleki zasięg i siła pocisku, niestety rakiety często nie są w stanie dogonić wrogich jednostek (?). Koszt: 1000$ Wymagania: Barracks Energia: -50 Pancerz: Średni |
![]() |
Nazwa: Wieżyczka Pryzmatyczna / Prism Tower / Sowieci wykorzystują do obrony technologię Tesla, a Alianci - pryzmatyczną. Wieża Pryzmatyczna unicestwia wrogów za pomocą silnej laserowej wiązki pryzmatycznej. Jest niezwykle skuteczna w walce z żołnierzami i bardzo dobra w starciach z czołgami wszelkiego rodzaju. Niestety, nie szczyci się dobrym pancerzem. Kiedy zbudujemy blisko siebie kilka takich wież, będą one doładowywać się nawzajem, co spowoduje znaczne zwiększenie mosy laseru. Koszt: 1500$ Wymagania: Airforce Command Headquaters Energia: -75 Pancerz: Średni |
![]() |
Nazwa: Generator Zasłony / Gap Generator/ Generator pola maskującego z pierwszej wojny aliancko-sowieckiej powraca! Jak dawniej, służy on do tworzenia mgły wojny wokół niego na dość sporą odległość, co pozwala na zamaskowanie bazy aliantów. Koszt: 1000$ Wymagania: Battle Lab Energia: -100 Pancerz: Średni |
![]() |
Nazwa: Szpiegowska Satelita / Spy Satelitte Uplink/ Alianci wykorzystują zaawansowaną technologię odsłaniania terenu. Po postawieniu tej struktury, armia zyska połaczenie z Satelitą Szpiegowskim co pozwoli na całkowite odkrycie mapy i wyszukanie przeciwników. Koszt: 1500$ Wymagania: Battle Lab Energia: -100 Pancerz: Lekki |
![]() |
Nazwa: Chronosfera / Chronosphere Device/ Podstawowa superbroń Aliantów. Chronosfera jest dziełem Prof. Einsteina, powstałym w wyniku jego badań nad podróżą w czasie i przestrzeni. Po naładowaniu się urządzenia, będzie możliwe wysłanie dowolnych jednostek pancernych w dowolne miejsce na mapie. Po wybudowaniu pozostali gracze zostaną o tym powiadomieni a zasłona zostanie usunięta (GAP też nie zakrywa tego terenu). Koszt: 2500$ Wymagania: Battle Lab Energia: -200 Pancerz: Cięzki Uwagi: Możesz mieć tylko jeden taki budynek. |
![]() |
Nazwa: Centrum Kontroli Pogody / Weather Control Device/ Alianci otrzymali moc Zeusa! Einstein zbudował Centrum Kontroli Pogody, aby armia aliancka mogła wykorzystać potęgę burzy i piorunów przeciw swoim wrogom. Po naładowaniu się urządzenia, będzie możliwe zesłanie piekielnej burzy siejącej strach i zniszczenie w bazie przeciwnika. Po wybudowaniu pozostali gracze zostaną o tym powiadomieni a zasłona zostanie usunięta (GAP też nie zakrywa tego terenu). Koszt: 5000$ Wymagania: Battle Lab Energia: -200 Pancerz: Ciężki Uwagi: Możesz mieć tylko jeden taki budynek. |