Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /home/irzopl1/domains/cc-series.pl/public_html/Core/includes/vars.php on line 48 ReactoR - Twoje Centrum Command & Conquer - Saga Red Alert - Command & Conquer Red Alert 2>Piechota Aliantów
Ustanawiam poĹÄ czenie z PhiladefiÄ , proszÄ czekaÄ...
Podstawowa i dość słaba jednostka Aliantów. Może się okopać (ale ciągle można go wtedy rozjechać pojazdem) przez co będzie skuteczniejszy. Może wchodzić do obiektów cywilnych i prowadzić z nich ostrzał. Jego nazwa pochodzi od Goverment Issue. Jego jedyną wadą jest w walka mieście, gdzie Conscripty ilościowo mają przewage.
ENGINEER / Inżynier/
Koszt: 500
Wymagane budynki: Barracks Broń-->/b] Brak Pancerz: Żaden Szybkość: Wolny Zastosowanie: Przejmowanie budynków, naprawa, zdejmowanie Bomb Crazy Ivan'a
Inżynier jest bardzo ważną jednostką dla gracza. Dzięki niej możesz zajmować struktury techniczne (no chyba, że są pod kontrolą sojusznika) lub wrogie budynki. Można nim naprawaić zniszczone mosty lub swoje budynki. Może też zdejmować z nich bomby Crazy Ivana. Pamiętaj, że każdego inżyniera możesz wykorzystać tylko raz.
Specjalna jednostka Wielkiej Brytani. Bardzo skuteczna przeciwko wrogiej piechocie zabijając ją jednym strzałem z dużej odległości. Nie ma co używać przeciwko pojazdom i budynkom. Przydatny przy obronie i akcjach dywersyjnych. Jednak koszt 600 to troche za dużo jak na jednostke piechoty, dobrą tylko na piechote. Przydatny w IFV, gdzie posiada lepszą ochrone, oraz mobilność
ATTACK DOG / Pies/
Koszt: 200
Wymagane budynki: Barracks
Pies jest skuteczną bronią przeciwko piechocie. Nie może atakować pojazdów i budynków.
Szczególnie wyczulony na wrogich szpiegów.
Rakieciarz jest bardzo ciekawą jednostką. Ma plecak odrzutowy co pozwala mu unośić się nad ziemią - strzela wtedy z karabinów maszynowych. Bardzo niebiezpieczna dla niego jest wszelka broń przeciwlotnicza. Przydaje sie na początku, kiedy przeciwnik nie spodziewa sie ataku z powietrza. Bardzo niebezpieczny w dużych ilościach, jednak Artyleria FlaK pozbywa sie ich z łatwością, raniąc i niszcząc pare naraz
SPY / Szpieg/
Koszt: 1000
Wymagane budynki:Barracks, Battle Lab
Szpieg szkolony na kradzież informacji od przeciwnika i na sabotowanie go. Każdego szpiega można użyć tylko raz. Pamiętajcie aby po wyszkoleniu przebrać naszego Bonda na jakąś jednostkę piechoty przeciwnika i wejść nim do wrogiego budynku:
BARRACKS - Piechota i spadochroniarze są szkoleni na stopniu weterana.
FACTORY - Zbudowane pojazdy mają stopień weterana.
BATTLE LAB - Dostajesz dostęp do specjalnej jednostki piechoty.
RAFINERY - Kradnie połowę pieniędzy przeciwnika.
RADAR - Przywraca przeciwnikowi zasłonę na mapie. Będzie widział tylko to co jest w zasięgu wzroku jego jednostek. Może na nowo odkryć mapę.
POWER PLANT - Wyłącza prąd.
SUPERWEAPON - Odliczanie od nowa.
NAVY SEAL / Komandos Foka/
Koszt: 200
Wymagane budynki: Barracks, AirForce Command
Jednostka dostepna tylko w grze dla jednego gracza. Piechota morska w działaniu przypomina Tanye ale do szkolenia potrzeba tylko Airforce Command. Równie skótecznie kosi piechotę i podkłada C4 pod budynki. Może pływać. Praktycznie nieskuteczny przeciwko pojazdom.
TANYA
Koszt: 1000
Wymagane budynki: Barracks, Battle Lab
Tanya Adams jest weteranem poprzedniej wojny w Europie. Bez problemu zabija piechotę i podkłada C4 pod budynki. Prawie bezsilna wobec pojazdów. Może pływać więc jest dobra do ataków od strony wody. Może wysadzać mosty.
CHRONO LEGIONNAIRE
Koszt: 1500
Wymagane budynki: Barracks, Battle Lab
Chrono Legionista jest skuteczną jednostką. Zamiast chodzić teleportuje się ale im dłuża odległość tym dłużej dochodzi do siebie. Podczas ataku unieruchamia jednostę i zaczyna jej wymazywanie. Im potężniejsza jednostka lub budynek tym dłużej wymazuje. Im większa liczba Chrono Legionistów tym wymazywanie trwa krócej. Dobry przeciwko Libijskiemu Demolition Truck bo nie powoduje wybuchu.