Wspólne:
Wymagania PC
Granie Online / Rejestracja konta







:: Red Alert 2 » Budynki | |
![]() |
Nazwa: Plac Budowlany / Construction Yard/ Podstawowa budowla. Bez obecności Placu Budowy w twojej bazie, nie będziesz w stanie rozbudować swojej bazy, ani uzbroić ją w defensywy. Koszt: 2500$ (MCV) Wymagania: MCV Energia: +100 Pancerz: Średni |
![]() |
Nazwa: Elektrownia / Power Plant/ Budynek ten dostarcza Aliantom energii, niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania budowli produkcyjnych i obronnych. Koszt: 300$ Wymagania: Construction Yard Energia: +100 Pancerz: Średni |
![]() |
Nazwa: Zaawansowana Elektrownia / Advanced Power Plant/ Zaawansowana wersja elektrowni, jest dokładnie dwukrotnie wydajniejsza od pierwotnej wersji. Jest także bardziej opłacalna w użyciu, ponieważ kosztuje mniej niż dwie elektrownie a dostarcza dokładnie tyle samo prądu co one razem wzięte. Koszt: 500$ Wymagania: Construction Yard Energia: +200 Pancerz: Średni |
![]() |
Nazwa: Rafineria Kruszczu / Ore Refinery / Po rozstawieniu tej budowli, wyjeżdża z niej koparka, i natychmiast rozpoczyna operację gromadzenia wartościowych surowców tj. złota i kamieni szlachetnych. Koszt: 2000$ Wymagania: Power Plant Energia: -30 Pancerz: Średni |
![]() |
Nazwa: Silos Kruszczu / Ore Silo/ Pozornie niepotrzebny, jednak gdy poziom naszych funduszy niebezpiecznie wzrośnie, silosy będą potrzebne do gromadzenia nadmmiernej ilości kruszcu. Każdy silos może pomieścić do 1500$. Jeżeli pełny silos zostanie zniszczony, utracimy fundusze. Koszt: 150$ Wymagania: Ore Refinery Energia: -10 Pancerz: Lekki |
![]() |
Nazwa: Baraki / Barracks/ Tutaj Alianci szkolą swoją piechotę, która będzie toczyć zaciekłe pojedynki podczas wojny. Koszt: 300$ Wymagania: Power Plant Energia: -20 Pancerz: Lekki |
![]() |
Nazwa: Stocznia / Naval Yard/ Sowieci wykorzystują łodzie podwodne, ale to Alianci dominują na morzach dzięki swoim statkom wojennym, których zakup dokonują tutaj. Koszt: 650$ Wymagania: Power Plant Energia: -30 Pancerz: Średni |
![]() |
Nazwa: Fabryka Wojenna / War Factory/ Samymi żołnierzami, nie sposób wygrać. Tutaj do akcji wkraczają jednostki pancerne, które można budować tutaj. Koszt: 2000$ Wymagania: Ore Refinery Energia: -30 Pancerz: Średni |
![]() |
Nazwa: Kopuła Radarowa / Radar Dome/ Po rozstawieniu tej dziwnej kuli, uzyskamy obraz radarowy pola bitwy i zyskamy dostęp do wyższych technologii.. Koszt: 1000$ Wymagania: Ore Refinery Energia: -40 Pancerz: Lekki |
![]() |
Nazwa: Bunkier / Pillbox/ Podstawowa struktura obronna Aliantów służąca do obrony przed wrogimi jednostkami piechoty. Koszt: 400$ Wymagania: Barracks Energia: -15 Pancerz: Średni |
![]() |
Nazwa: Zakamuflowany Bunkier / Camouflaged Pillbox/ Prawie identyczny jak bunkier, jednak został zbudowany tak, aby był trudny do zlokalizowania przez nieprzyjacielskie jednostki. Koszt: 600$ Wymagania: Barracks Energia: -15 Pancerz: Średni |
![]() |
Nazwa: Wieżyczka Obronna / Gun Turret/ System obrony przeciwpancernej. Działko zamontowane w tej wieżyczce doskonale sprawdza się w walce z wrogimi pojazdami. Koszt: 600$ Wymagania: Barracks Energia: -40 Pancerz: Średni |
![]() |
Nazwa: Działo Przeciw lotnicze / AA Gun (Anti Air Gun)/ Działka przeciwlotnicze są bardzo skuteczne w walce z sowieckimi (i nie tylko) jednostkami latającymi typu Hind czy Yak. Koszt: 600$ Wymagania: Radar Dome Energia: -50 Pancerz: Średni |
![]() |
Nazwa: Lądowisko / Helipad/ Tutaj lądują alianckie Longbow. Po ulokowaniu lądowiska, automatycznie uzyskamy darmowy helikopter. Ponieważ Longbow mogą lądować na ziemii, możemy zamówić dowolną liczbę helikopterów. Koszt: 1500$ Wymagania: Radar Dome Energia: -10 Pancerz: Lekki |
![]() |
Nazwa: Warsztat Naprawczy / Service Depot/ Uszkodzone czołgi można wysyłać tutaj, w celu naprawy ich. Niestety, naprawa zniszczeń kosztuje. Można tu także uzupełniać miny dla pojazdów minujących. Koszt: 1200$ Wymagania: War Factory Energia: -30 Pancerz: Lekki |
![]() |
Nazwa: Centrum Technologiczne / Technology Center/ Centrum technologiczne pozwala na rozwinięcie najwyższych technologii Alianckich. Koszt: 1500$ Wymagania: Radar Dome i War Factory Energia: -100 Pancerz: Średni |
![]() |
Nazwa: Generator Pola Maskującego / Gap Generator/ Po ulokowaniu tego urządzenia, nad bazą Aliantów powstanie czarna mgła wojny zasłaniająca aliancką bazę przed oczami nieprzyjaciela. Koszt: 500$ Wymagania: Radar Dome i War Factory Energia: -60 Pancerz: Średni |
![]() |
Nazwa: Chronosfera / Chronosphere Device/ Po pełnym załadowaniu się Chronosfery, Alianci będą w stanie przeteleportować dowolną jednostkę maszynową na dowolne miejsce na mapie. Koszt: 2800$ Wymagania: Technology Center Energia: -200 Pancerz: Ciężki |
![]() |
Nazwa: Silos Rakietowy / Missile Silo/ Silos rakiety atomowej jest miejscem, w którym mają miejsce prace nad rakietami z głowicami atomowymi. Po załadowaniu się rakiety, może ona zostać wystrzelona w dowolne miejsce niszcząc wrogie jednostki i budynki z wielką siłą. Koszt: 2500$ Wymagania: Technology Center Energia: -100 Pancerz: Ciężki |
![]() |
Nazwa: Worki z Piachem / Sandbags/ Worki z piaskiem bęą stanowić skuteczną przeszkodę dla wrogiej piechoty. Koszt: 25$ Wymagania: Construction Yard Energia: 0 Pancerz: Średni |
![]() |
Nazwa: Mur Obronny / Concrete Wall/ Solidniejszy mur, służący do zatrzymywania wrogiej piechoty i czołgów. Niestety może zostać on zniszczony, jak jego słabsza wersja. Koszt: 100$ Wymagania: Construction Yard Energia: 0 Pancerz: Ciężki |