Wspólne:
Wymagania PC
Granie Online / Rejestracja konta







:: Red Alert 2 » Budynki | |
![]() |
Nazwa: Plac Budowlany / Construction Yard/ Podstawowa budowla. Bez obecno¶ci Placu Budowy w twojej bazie, nie bêdziesz w stanie rozbudowaæ swojej bazy, ani uzbroiæ j± w defensywy. Koszt: 2500$ (MCV) Wymagania: MCV Energia: 0 Pancerz: ¦redni |
![]() |
Nazwa: Elektrownia / Power Plant/ Budynek ten dostarcza Sowietom energii, niezbêdnej do prawid³owego funkcjonowania budowli produkcyjnych i obronnych. Koszt: 300$ Wymagania: Construction Yard Energia: +100 Pancerz: ¦redni |
![]() |
Nazwa: Zaawansowana Elektrownia / Advanced Power Plant/ Zaawansowana wersja elektrowni, jest dok³adnie dwukrotnie wydajniejsza od pierwotnej wersji. Jest tak¿e bardziej op³acalna w u¿yciu, poniewa¿ kosztuje mniej ni¿ dwie elektrownie a dostarcza dok³adnie tyle samo pr±du co one razem wziête. Koszt: 500$ Wymagania: Construction Yard Energia: +200 Pancerz: ¦redni |
![]() |
Nazwa: Rafineria Kruszczu / Ore Refinery / Po rozstawieniu tej budowli, wyje¿d¿a z niej koparka, i natychmiast rozpoczyna operacjê gromadzenia warto¶ciowych surowców tj. z³ota i kamieni szlachetnych. Koszt: 2000$ Wymagania: Power Plant Energia: -30 Pancerz: ¦redni |
![]() |
Nazwa: Silos Kruszczu / Ore Silo/ Pozornie niepotrzebny, jednak gdy poziom naszych funduszy niebezpiecznie wzro¶nie, silosy bêd± potrzebne do gromadzenia nadmmiernej ilo¶ci kruszcu. Ka¿dy silos mo¿e pomie¶ciæ do 1500$. Je¿eli pe³ny silos zostanie zniszczony, utracimy fundusze. Koszt: 150$ Wymagania: Ore Refinery Energia: -10 Pancerz: Lekki |
![]() |
Nazwa: Baraki / Barracks/ Tutaj Sowieci trenuj± swoich zawsze zwartych i gotowych na wszystko ¿o³nierzy. Koszt: 300$ Wymagania: Power Plant Energia: -20 Pancerz: Lekki |
![]() |
Nazwa: Psiarnia / Kennel/ Sowieci wykorzystuj± do walki psy bojowe. W³a¶nie w psiarni, mo¿na je trenowaæ, by skutecznie walczy³y z wrog± piechot±. Koszt: 200$ Wymagania: Barracks Energia: -10 Pancerz: Lekki |
![]() |
Nazwa: Stocznia / Submarine Pen/ Alianci korzystaj± ze swojej marynarki wojennej, a Sowieci wykorzystuj± ³odzie podwodne, których zakup wykonuj± tutaj. Koszt: 650$ Wymagania: Power Plant Energia: -30 Pancerz: ¦redni |
![]() |
Nazwa: Fabryka Wojenna / War Factory/ Samymi ¿o³nierzami, nie sposób wygraæ. Tutaj do akcji wkraczaj± jednostki pancerne, które mo¿na budowaæ tutaj. Koszt: 2000$ Wymagania: Ore Refinery Energia: -30 Pancerz: ¦redni |
![]() |
Nazwa: Kopu³a Radaru / Radar Dome/ Po rozstawieniu tej dziwnej kuli, uzyskamy obraz radarowy pola bitwy i zyskamy dostêp do wy¿szych technologii. Koszt: 1000$ Wymagania: Ore Refinery Energia: -40 Pancerz: Lekki |
![]() |
Nazwa: Wie¿a Ogniowa / Flame Tower/ Standardowy budynek obronny Sowietów. Strzela potê¿nymi kulami ognia, które doskonale sprawdzaj± siê w walce z wrog± piechot±. Koszt: 600$ Wymagania: Barracks Energia: -20 Pancerz: ¦redni |
![]() |
Nazwa: Cewka Tesli / Tesla Coil/ Najpotê¿niejsza wie¿a obronna, jak± kiedykolwiek stworzono podczas wojny. Wie¿a ta dewastuje wrogie jednostki zarówno pancerne jak i jednostki piechoty z ³atwo¶ci±. Ma spor± si³ê i zasiêg, ale jej czas prze³adowania powoduje, ¿e ³atwo mo¿na j± zniszczyæ grup± jednostek... Koszt: 1500$ Wymagania: Technology Center Energia: -150 Pancerz: ¦redni |
![]() |
Nazwa: Bateria Przeciwlotnicza / SAM Site/ Bardzo dobra wyrzutnia rakiet przeciwlotniczych. Nale¿y trzymaæ jednostki powietrzne zdala od tej baterii. Koszt: 750$ Wymagania: Radar Dome Energia: -20 Pancerz: ¦redni |
![]() |
Nazwa: L±dowisko / Helipad/ Tutaj l±duj± sowieckie Hindy. Po ulokowaniu l±dowiska, automatycznie uzyskamy darmowego Hinda. Poniewa¿ Hindy mog± l±dowaæ na ziemii, mo¿emy zamówiæ dowoln± liczbê helikopterów. Koszt: 1500$ Wymagania: Radar Dome Energia: -10 Pancerz: Lekki |
![]() |
Nazwa: Lotnisko / Airfield/ Sowieci góruj± nad Aliantami w lotnictwie. Po zbudowaniu tego pasa startowego, bêda mogli umie¶ciæ na nim MiGa lub Yaka. Po wykonaniu ataku, samolot wyl±duje tutaj w celu uzupe³nienia amunicji. Koszt: 600$ Wymagania: Radar Dome Energia: -30 Pancerz: ¦redni |
![]() |
Nazwa: Warsztat Naprawczy / Service Depot/ Uszkodzone czo³gi mo¿na wysy³aæ tutaj, w celu naprawy ich. Niestety, naprawa zniszczeñ kosztuje. Mo¿na tu tak¿e uzupe³niaæ miny dla pojazdów minuj±cych. Koszt: 1200$ Wymagania: War Factroy Energia: -30 Pancerz: Lekki |
![]() |
Nazwa: Centrum Technologiczne / Technology Center/ Centrum technologiczne pozwala na rozwiniêcie najwy¿szych technologii Sowieckich. Koszt: 1500$ Wymagania: Radar Dome i War Factory Energia: -100 Pancerz: ¦redni |
![]() |
Nazwa: ¯elazna Kurtyna / Iron Curtain Device/ Po rozstawieniu tej ¿elaznej kuli, Sowieci przyst±pi± do generowania os³ony obronnej zwanej "¿elazna kurtyna". Os³ona ta rzucona na sojusznicz± jednostkê mechaniczn± spowoduje, ¿e stanie siê ona niezniszczalna na pewien czas. Koszt: 2800$ Wymagania: Technology Center Energia: -200 Pancerz: Ciê¿ki |
![]() |
Nazwa: Silos Rakietowy / Missile Silo/ Silos rakiety atomowej jest miejscem, w którym maj± miejsce prace nad rakietami z g³owicami atomowymi. Po za³adowaniu siê rakiety, mo¿e ona zostaæ wystrzelona w dowolne miejsce niszcz±c wrogie jednostki i budynki z wielk± si³±. Koszt: 2500$ Wymagania: Technology Center Energia: -100 Pancerz: Ciê¿ki |
![]() |
Nazwa: Drut Kolczasty / Barbed-wire Fence/ Kolczasty Drut za³o¿ony na tym p³ocie mo¿e siê bardzo przydaæ w powstrzymywaniu wrogiej piechoty od ataku. Koszt: 25$ Wymagania: Construction Yard Energia: 0 Pancerz: ¦redni |
![]() |
Nazwa: Mur Obronny / Concrete Wall/ Solidniejszy mur, s³u¿±cy do zatrzymywania wrogiej piechoty i czo³gów. Niestety mo¿e zostaæ on zniszczony, jak jego s³absza wersja. Koszt: 100$ Wymagania: Construction Yard Energia: 0 Pancerz: Ciê¿ki |