Wspólne:
Wymagania PC
Granie Online / Rejestracja konta







:: Red Alert » Jednostki » Sowieci | |
Piechota | |
![]() |
Nazwa: Rifle
Infantry Uzbrojony w AK-47, ten ¿o³nierz jest gotów oddaæ ¿ycie za sprawê. Sprawuje siê ca³kiem nie¼le przeciwko czo³gom i innej piechocie (kiedy jest w grupie). Koszt-100 Broñ-Karabin AK-47 Wymagania-Barracks |
![]() |
Nazwa: Grenadier Grenadier ma wiêkszy zasiêg i si³ê ognia ni¿ zwyk³a piechota. W grupach grenadierzy s± efektywni przeciwko ciê¿ko opancerzonym jednostkom i budynkom. Koszt-160 Broñ-Rêczne Granaty Wymagania-Barracks |
![]() |
Nazwa: Rocket Soldier Mog±c zadaæ olbrzymie obra¿enia jednostkom pancernym, ci ¿o³nierze nadrabiaj± swoj± nisk± prêdko¶æ poruszania siê, swoj± skuteczno¶ci±. Co wiêcej, mog± równie¿ powa¿nie zaszkodziæ jednostkom powietrznym. Koszt-300 Broñ-Rêczna Wyrzutnia Rakiet Wymagania-Barracks |
![]() |
Nazwa: Attack
Dog Psy to jedyna jednostka, która mo¿e wykryæ szpiega. Mimo ¿e nieopancerzone i ³atwe do zabicia, psy to ¶wietna jednostka obronna, przeciwko atakom in¿ynierów, szpiegów lub z³odziei. Koszt-200 Broñ-w³asne zêby Wymagania-Kennel |
![]() |
Nazwa: Engineer In¿ynier mo¿e ca³kowicie zreperowaæ ka¿dy twój budynek w ci±gu jednej chwili. Wys³any do budynku wroga, mo¿e on go uszkodziæ lub przej±æ. Koszt-500 Broñ-brak Wymagania-Barracks |
![]() |
Nazwa: Flamethrower Ci ¿o³nierze s± wolniejsi i bardziej podatni na obra¿enia ni¿ inna piechota. Miotacz ognia mo¿e zwêgliæ struktury i inna piechote w ci±gu kilku sekund. Koszt-300 Broñ-brak Wymagania-Barracks, Tech Center |
Pojazdy | |
![]() |
Nazwa: Heavy
Tank Podstawowy czo³g Zwi±zku Sowieckiego, ta bestia jest uzbrojona w dwa 105 mm dzia³a, daj±c mu 2 razy wiêksz± si³e ognia od najbli¿szego alianckiego odpowiednika. Jest dosyæ wolny, ale jego pancerz i si³a ognia wiêcej ni¿ rekompensuja t± niedogodno¶æ. Koszt-950 Pancerz-ciê¿ki Broñ-2 dzia³a 105mm Szybko¶æ-niska Wymagania-War Factory |
![]() |
Nazwa: Mammoth
Tank Nie ma wiêkszego czo³ga ni¿ ten. Najwiêkszy naziemny pojazd bojowy, Mammoth mo¿e zadaæ i odebraæ wiele obra¿eñ. Jego dwa dzia³a s± niezrównane w niszczeniu, a jego rakiety pozwalaj± mu byæ efektywnym zarówno przeciwko piechocie jak i lotnictwu. Koszt-1700 Pancerz-ciê¿ki Broñ-2 ciê¿kie dzia³a 120mm, rakiety Tusk Szybko¶æ-niska Wymagania-War Factory, Tech Center |
![]() |
Nazwa: V2 Missile
Launcher V2 mo¿e zniszczyæ wiêkszo¶æ budynków tylko dwoma wystrza³ami. Dodaæ te¿ ogromny zasiêg, i mamy broñ wzbudzaj±c± ogromny respekt aliantów. Jego s³abe strony to s³aby pancerz, d³ugi czas prze³adowania i niemo¿no¶æ trafienia szybko poruszaj±cych siê jednostek. Koszt-700 Pancerz-lekki Broñ-rakieta balistyczna V2 Szybko¶æ-¶rednia Wymagania-War Factory, Radar Dome |
![]() |
Nazwa: Ore Truck U¿ywany do zbierania surowców, ta jednostka jest bezcenna w szeregach ka¿dej armii. Bez niej nie ma dodatkowej gotówki, pozatym jest nieuzbrojona wiêc wymaga ci±g³ej ochrony. Koszt-1400 Pancerz-ciê¿ki Broñ-brak Szybko¶æ-niska Wymagania-War Factory |
![]() |
Nazwa: Mobile Radar Jammer Ta jednostka s³u¿y do zak³ócania radaru wroga, wy³±czaj±c mu minimape w okre¶lonym obszarze. Daleki zasiêg tej jednostki pozwala jej na trzymanie siê z dala od miejsca walki, podczas gdy inne jednostki wykorzystuj± sytuacjê, aby zaatakowaæ wroga znienacka. Koszt-600 Pancerz-lekki Broñ-brak Szybko¶æ-¶rednia Wymagania-War Factory, Radar Dome |
![]() |
Nazwa: AP Mine
Layer Ten pojazd mo¿e minowaæ zaznaczone obszary minami przeciwpiechotnymi. Szczególnie skuteczne przeciw Aliantom, którzy swoj± si³e opieraj± na dobrze wyszkolonej piechocie. Pojazd minuj±cy przenosi 5 min. Po wyczerpaniu zapasu musi siê udaæ do service depot na prze³adowanie. Koszt-800 Pancerz-¶redni Broñ-Miny przeciwczo³gowe Szybko¶æ-¶rednia Wymagania-War Factory, Service Depot |
![]() |
Nazwa: Mobile
Construction Vehicle (MCV) MCV pozwala na budowe bazy w ka¿dym miejscu do którego ma dostêp. Drogie, ale bezcenne je¿eli wróg zniszczy lub zajmie twój ConYard. Koszt-2500 Pancerz-ciê¿ki Broñ-brak Szybko¶æ-ma³a Wymagania-War Factory, Service Depot |
Lotnictwo | |
![]() |
Nazwa: Hind Du¿y i opancerzony, Hind u¿ywa swoich ciê¿kich dzia³ek Vulcan do rozpruwania celów zarówno lekko jak i ciê¿ko opancerzonych. Wyposa¿ony w du¿e zasoby amunicji, Hind bêdzie pod±¿a³ za celem przez ca³kiem d³ugo, ca³y czas strzelaj±c.. Koszt-1200 Pancerz-ciê¿ki Broñ-Dzia³ka Vulcan Szybko¶æ-wysoka Wymagania-Helipad |
![]() |
Nazwa: Yak Attack Plane Yak to prawdziwy postrach piechoty. Nie jest on zbyt szybki, wiêc jest ³atwym celem dla Rocket Soldierów, oczywi¶cie o ile jaki¶ prze¿yje pierwszy atak. Koszt-800 Pancerz-¶redni Broñ-Karabiny maszynowe Szybko¶æ-¶rednia Wymagania-Airfield |
![]() |
Nazwa: MiG Fighter Ten szybki my¶liwiec jest wyposa¿ony w liczbê mocnych i celnych rakiet. Du¿e liczby tych jednostek mog± pokrzy¿owaæ plany ka¿dej armii. Koszt-1200 Pancerz-¶redni Broñ-Rakiety Szybko¶æ-wysoka Wymagania-Airfield |
Marynarka | ![]() |
Nazwa: Transport Landing Ship Transport (jego pe³na nazwa) pozwala na transport do 5 jednostek l±dowych przez wodê. Transporty mog± byæ za³adowywane/roz³adowywane tylko na brzegach. Koszt-700 Pancerz-¶redni Broñ-brak Szybko¶æ-wysoka Wymagania-Naval Yard |
![]() |
Nazwa: Attack
Sub Cicha i niezauwa¿alna, £ód¼ podwodna mo¿e niszczyæ statki z daleka. £ód¼ musi siê wynurzyæ do oddania strza³u, ods³aniaj±c swoj± pozycje, i nara¿aj±c siê na ostrza³ nieprzyjaciela. Koszt-950 Pancerz-¶redni Broñ-wyrzutnia torped Szybko¶æ-niska Wymagania-Naval Yard |