Wspólne:
Wymagania PC
Granie Online / Rejestracja konta







:: Red Alert » Jednostki » Alianci | |
Piechota | |
![]() |
Nazwa: Rifle Infantry Uzbrojony w M16, ten ¿o³nierz jest gotów oddaæ ¿ycie za sprawê. Sprawuje siê ca³kiem nie¼le przeciwko czo³gom i innej piechocie (kiedy jest w grupie). Koszt-100 Broñ-Karabin M16 Wymagania-Barracks |
![]() |
Nazwa: Rocket Soldier Mog±c zadaæ olbrzymie obra¿enia jednostkom pancernym, ci ¿o³nierze nadrabiaj± swoj± nisk± prêdko¶æ poruszania siê, swoj± skuteczno¶ci±. Co wiêcej, mog± równie¿ powa¿nie zaszkodziæ jednostkom powietrznym. Koszt-300 Broñ-Rêczna Wyrzutnia Rakiet Wymagania-Barracks |
![]() |
Nazwa: Medic Ka¿da sojusznicza jednostka w pobli¿u medyka zostanie natychmiastowo uleczona. Mimo ¿e medyk nie potrafi uleczyæ siebie, medycy pracuj±cy w grupach bêd± bardzo pomocni ka¿dej armii. Koszt-800 Broñ-brak Wymagania-Barracks |
![]() |
Nazwa: Engineer In¿ynier mo¿e ca³kowicie zreperowaæ ka¿dy twój budynek w ci±gu jednej chwili. Wys³any do budynku wroga, mo¿e on go uszkodziæ lub przej±æ. Koszt-500 Broñ-brak Wymagania-Barracks |
![]() |
Nazwa: Spy Szpieg mo¿e bez problemu prze¶lizgn±æ siê do wrogiej bazy niewykryty. Mo¿e on zebraæ ró¿ne rodzaje informacji, jak co wróg buduje, ile ma funduszy, ile ma jednostek, itp. Uwa¿aj jednak - Psy nie bêd± zmylone przebraniem szpiega. Koszt-500 Broñ-brak Wymagania-Barracks, Radar Dome |
![]() |
Nazwa: Thief Ka¿dy z³odziej, który wkradnie siê do Silosa lub Rafinerii, zdobêdzie po³owê funduszy trzymanych w tej strukturze. Koszt-500 Broñ-brak Wymagania-Barracks, Tech Center |
![]() |
Nazwa: Tanya Uzbrojona w dwa Colty, Tanya mo¿e rozwaliæ ka¿d± grupê piechoty na jej drodze. Jej C4 mo¿e zniszczyæ ka¿dy budynek...je¶li podejdzie tak blisko. Koszt-1200 Broñ-dwa Colty .45 Wymagania-Barracks, Tech Center |
Pojazdy | |
![]() |
Nazwa: Ranger Szybki i lekko opancerzony, ten pojazd jest idealny na zwiad. U¿ywany jako jednostka pomocnicza dla grup piechoty, Ranger mo¿e mocno ugry¼æ wroga jeszcze zanim dojdzie w³a¶ciwy atak. Koszt-600 Pancerz-lekki Broñ-ciê¿ki karabin maszynowy Szybko¶æ-wysoka Wymagania-War Factory |
![]() |
Nazwa: Light Tank Standardowy czo³g aliancki. Szybki, niez³y pancerz, ten czo³g jest ¶wietny w zorganizowanych atakach, jak i wielkich bitwach. Czego mu brakuje w sile ognia, nadrabia szybko¶ci± strzelania i poruszania siê. Koszt-700 Pancerz-¶redni Broñ-lekkie dzia³o 75mm Szybko¶æ-wysoka Wymagania-War Factory |
![]() |
Nazwa: Medium Tank Ten czo³g jest mocno opancerzony, i szybszy od sowieckiego Heavy Tanka, ale uzbrojony tylko w jedno dzia³o. Dzia³aj±cy w grupie z Light Tankami, Med Tank mo¿e skupiæ na sobie ogieñ wroga, podczas gdy Lighty Tanki go wykañczaj±. Koszt-800 Pancerz-ciê¿ki Broñ-dzia³o 105mm Szybko¶æ-¶rednia Wymagania-War Factory |
![]() |
Nazwa: Armored Personnel Carrier (APC) APC mo¿e przetransportowaæ piêciu ¿o³nierzy przez pole bitwy szybciej, ni¿ gdyby szli na nogach. Jego g±sienice mog± bez problemu zgnie¶æ worki z piaskiem i bariery z drutu kolczastego. Ma zamontowane dzia³ko M60 dla obrony przed lekkimi jednostkami. Koszt-800 Pancerz-ciê¿ki Broñ-ciê¿ki karabin maszynowy Szybko¶æ-wysoka Wymagania-War Factory, Barracks |
![]() |
Nazwa: Artillery Bardzo efektywna jednostka, mimo ¿e niezbyt celna. Artyleria mo¿e niszczyæ bazê przeciwnika z daleka. Jej niska prêdko¶æ i s³aby pancerz, wymuszaj± jej obronê. Koszt-600 Pancerz-lekki Broñ-haubica 155mm Szybko¶æ-niska Wymagania-War Factory |
![]() |
Nazwa: Ore Truck U¿ywany do zbierania surowców, ta jednostka jest bezcenna w szeregach ka¿dej armii. Bez niej nie ma dodatkowej gotówki, pozatym jest nieuzbrojona wiêc wymaga ci±g³ej ochrony. Koszt-1400 Pancerz-ciê¿ki Broñ-brak Szybko¶æ-niska Wymagania-War Factory |
![]() |
Nazwa: Mobile Gap Generator Mobilny Gap Generator funkcjonuje w ten sam sposób, jak jego stacjonarna wersja. Mimo ¿e zakrywa o wiele mniejszy obszar, dalej mo¿esz schowaæ pod nim niema³± armiê. Koszt-600 Pancerz-lekki Broñ-brak Szybko¶æ-¶rednia Wymagania-War Factory, Tech Center |
![]() |
Nazwa: Mobile Radar Jammer Ta jednostka s³u¿y do zak³ócania radaru wroga, wy³±czaj±c mu minimape w okre¶lonym obszarze. Daleki zasiêg tej jednostki pozwala jej na trzymanie siê z dala od miejsca walki, podczas gdy inne jednostki wykorzystuj± sytuacjê, aby zaatakowaæ wroga znienacka. Koszt-600 Pancerz-lekki Broñ-brak Szybko¶æ-¶rednia Wymagania-War Factory, Radar Dome |
![]() |
Nazwa: AT Mine Layer Ten pojazd mo¿e minowaæ zaznaczone obszary minami przeciwczo³gowymi. Szczególnie skuteczne przeciw Sowietom, którzy swoj± si³e opieraj± na jednostkach pancernych. Pojazd minuj±cy przenosi 5 min. Po wyczerpaniu zapasu musi siê udaæ do service depot na prze³adowanie. Koszt-800 Pancerz-¶redni Broñ-Miny przeciwczo³gowe Szybko¶æ-¶rednia Wymagania-War Factory, Service Depot |
![]() |
Nazwa: Mobile Construction Vehicle (MCV) MCV pozwala na budowe bazy w ka¿dym miejscu do którego ma dostêp. Drogie, ale bezcenne je¿eli wróg zniszczy lub zajmie twój ConYard. Koszt-2500 Pancerz-ciê¿ki Broñ-brak Szybko¶æ-ma³a Wymagania-War Factory, Service Depot |
Lotnictwo | |
![]() |
Nazwa: Apache Longbow Niezast±piony jako wsparcie dla innych jednostek, mo¿e zadaæ ogromne ilo¶ci obra¿eñ, zazwyczaj nie otrzymujac ¿adnych uszkodzeñ. Koszt-1200 Pancerz-ciê¿ki Broñ-Rakiety Hellfire Szybko¶æ-wysoka Wymagania-Helipad |
Marynarka | |
![]() |
Nazwa: Gunboat Najszybszy i najl¿ejszy w alianckiej flocie, Gunboat jest ¶wietny w wykrywaniu wrogich ³odzi podwodnych, zanim zdo³aja wywo³aæ zamieszanie. Jego bomby g³ebinowe bêd± automatycznie strzelaæ do ka¿dej ³odzi podwodnej, która zostanie wykryta w pobli¿u. Koszt-500 Pancerz-s³aby Broñ-Bomby G³êbinowe Szybko¶æ-wysoka Wymagania-Naval Yard |
![]() |
Nazwa: Destroyer Ten statek jest efektywny przeciwko ka¿demu rodzajowi zagro¿enia. Jego rakiety stinger s± doskona³± obron± przeciwko lotnictwu, jak i jednostkom l±dowym. Je¿eli wykryje on ³ód¼ podwodn±, jego dwie wyrzutnie bomb g³êbinowych szybko pozbêd± siê zagro¿enia. Koszt-1000 Pancerz-¶redni Broñ-Rakiety Stinger, Bomby G³êbinowe Szybko¶æ-¶rednia Wymagania-Naval Yard | ![]() |
Nazwa: Transport Landing Ship Transport (jego pe³na nazwa) pozwala na transport do 5 jednostek l±dowych przez wodê. Transporty mog± byæ za³adowywane/roz³adowywane tylko na brzegach. Koszt-700 Pancerz-¶redni Broñ-brak Szybko¶æ-wysoka Wymagania-Naval Yard |
![]() |
Nazwa: Cruiser Co Cruiser traci prêdko¶ci±, nadrabia si³± ognia i zasiêgiem. Mo¿e on prowadziæ ostrza³ na ogromnych dystansach, ten statek mo¿e zrównaæ baze z ziemia w ci±gu minut. Ulubiony cel dla ³odzi podwodnych, ten statek nie ma ¿adnej obrony przeciwko wrogim jednostkom morskim, polegaj±c na Destroyerach i Gunboatach dla obrony. Koszt-2000 Pancerz-ciê¿ki Broñ-brak Szybko¶æ-niska Wymagania-Naval Yard, Tech Center |