Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /home/irzopl1/domains/cc-series.pl/public_html/Core/includes/vars.php on line 48 Artykuły - Red Alert - Red Alert 3 - Budynki Aliantów
Ustanawiam połączenie z Philadefią, proszę czekać...
Koszt - 5000 (jako MCV)
Przeznaczenie - Plac Konstrukcyjny
Pancerz - Bardzo Ciężki
Ulepszenia - Heightened Clearence , Maximum Clearence
Serce Twojej bazy, pozwala na budowanie wszystkich struktur jak i podwyższanie poziomu technologicznego. Bez niego nie można produkować jakichkolwiek jednostek wyższego poziomu. Power Plant
Koszt - 800
Przeznaczenie - Zaopatrzenie w pr±d
Pancerz - Lekki
Główny dostawca pr±du dla Twojej bazy i niestety jedyny. Największym problemem Aliantów jest zaopatrzenie w pr±d, co niestety zmusza do budowania dużej ilo¶ci zwykłych elektrowni. Barracks
Koszt - 500
Przeznaczenie - Trenowanie piechoty
Pancerz - Lekki
Pierwszy budynek który pewnie wybudujesz jako Alianci, co pozwoli na szybkie opanowanie terenu dzięki psom jak i zajęcie Derricka przez Inżyniera. Należy uważać bo budynek ma do¶ć niski pancerz. Refinery
Koszt - 2000
Przeznaczenie - Dostarczanie surowców
Pancerz - ¦redni
Pozwala na - Produkcje Prospectorów
Jeden z najważniejszych budynków dla każdej frakcji. Bez niego jakiekolwiek funkcjonowanie bazy jest niemożliwe, gdyż pozwala na zbieranie Ore z kopalni. Armor Facility
Koszt - 2000
Przeznaczenie - Budowa pojazdów
Pancerz - ¦redni
Pozwala na budowe pojazdów takich jak Riptide ACV czy Guardian Tank. Należy chronić ten budynek bo jest bardzo drogi w odbudowie. SeaPort
Koszt - 1000
Przeznaczenie - Budowa marynarki
Pancerz - ¦redni
Pozwala na budowe statków jak i Dolphin. Ze względu na bardzo słab± marynarke, lotnictwo ma większe szanse na zaistnienie nad wodami. AirField
Koszt - 1000
Przeznaczenie - Budowa lotnictwa
Pancerz - ¦redni
Pozwala na budowe samolotów i helipterów takich jak Cryocopter czy Apollo Fighter. Należy chronić lotnisko, gdyż Alianci maj± przewage w powietrzu nad innymi frakcjami. Defense Bureau