Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /home/irzopl1/domains/cc-series.pl/public_html/Core/includes/vars.php on line 48 Artykuły - Red Alert - Red Alert 3 - Budynki Imperium
Ustanawiam połączenie z Philadefią, proszę czekać...
Koszt - 5000 (jako MCV)
Przeznaczenie - Plac Konstrukcyjny
Pancerz - Bardzo Ciężki
Serce Twojej bazy, pozwala na produkcje nanordzeni, które mog± podróżować w każde miejsce na mapie i zamieniać się w budynki. Bez MCV nie ma mowy o jakiejkolwiek żywotno¶ci bazy. Instant Generator
Koszt - 800
Przeznaczenie - Zaopatrzenie w pr±d
Pancerz - Lekki
Główny dostawca pr±du dla Twojej bazy i niestety jedyny. W przeciwieństwie do alianckich i sowieckich odpowiedników, posiada jednak najwięcej mocy. Instant Dojo Core
Koszt - 500
Przeznaczenie - Trenowanie piechoty
Pancerz - Lekki
Pierwszy budynek który pewnie wybudujesz jako Imperium co pozwoli na szybkie opanowanie terenu dzięki Imperial Warrior jak i zajęcie Derricka przez Inżyniera. Należy uważać bo budynek ma do¶ć niski pancerz. Refinery
Koszt - 2000
Przeznaczenie - Dostarczanie surowców oraz odblokowanie II Tieru
Pancerz - ¦redni
Pozwala na - Produkcje Ore Collector
Jeden z najważniejszych budynków dla każdej frakcji. Bez niego jakiekolwiek funkcjonowanie bazy jest niemożliwe, gdyż pozwala na zbieranie Ore z kopalni. Imperial Mecha Bay
Koszt - 2000
Przeznaczenie - Budowa pojazdów
Pancerz - ¦redni
Pozwala na budowe pojazdów takich jak Tsunami Tank czy King Oni. Należy chronić ten budynek bo jest bardzo drogi w odbudowie. Imperial Docks
Koszt - 1000
Przeznaczenie - Budowa marynarki
Pancerz - ¦redni
Pozwala na budowe najlepszych statków marynarki wojennej Cesarstwa, a zwłaszcza Shogunów. Ze względu na najmocniejsz± marynarke w grze, należy chronić ten budynek jak najmocniej. Mainframe Core
Koszt - 3000
Przeznaczenie - Odblokowanie Wave Force Tower i Superbroni oraz III Tieru.
Pancerz- ¦redni
Odpowiednik Battle Lab czy Defense Bureau. Pozwala na odblokowanie superbroni oraz najwyższego poziomu technologicznego.