Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /home/irzopl1/domains/cc-series.pl/public_html/Core/includes/vars.php on line 48 Tiberium Wars & Kane's Wrath - Q&A o Red Alert 3
Ustanawiam połączenie z Philadefią, proszę czekać...
APOC, miêdzynarodowy community menager za³o¿y³ na forum Command & Conquer temat z pytaniami zadawanymi przez fanów z odpowiedziami twórców. Temat, jak obiecuje APOC bêdzie aktualizowany co miesi±c o nowe pytania. Ca³y topic do obejrzenia tutaj, a ja zapraszam do t³umaczenia owych pytañ.
Czy bêd± jakiekolwiek mapy bez wody w Red Alert 3?
Niektóre misje w trybie Kampanii mog± nie mieæ wody, jednak w trybie wieloosobowym ka¿da mapa bêdzie wyposa¿ona w sporych rozmiarów "zbiorniki wodne".
Czy bêd± sk³ady piechoty, tak jak w Command & Conquer 3?
Nie, wszystkie jednostki s± kontrolowane inwidualnie.
Jaka by³a przyczyna zwolnienia tempa gry?
Wraz z Red Alet 3 tworzymy gameplay, aby gra³ by³a bardziej powolna i przemy¶lana. Strzelamy, ¿e ¶rednia meczów trwaæ bêdzie od 20 do 30 minut i chcemy siê upewniæ, aby taktyki spamerskie, oraz rushe, szczególnie lubiane w C&C3 by³y mniej widoczne. Gra bêdzie najbardziej przyjazna ludziom, którzy lubi± kombinowaæ ma³± ilo¶ci± jednostek i wykorzystywaæ ich umiejêtno¶ci w akcji i to on bêdzie mieæ przewagê, a nie osoba która zbuduje 20 czo³gów. My¶lê ¿e na razie wykonujemy dobr± robotê i wype³nimy nasze zamierzenia bez znacznego spowolnienia gry, nie martwcie siê - tak jak ka¿de C&C, Red Alert 3 bêdzie szybkim i dynamicznym prze¿yciem.
Czy flota wodna bêdzie najpotê¿niejsz± si³± ofensywn± w RA3, czy te¿ powietrzne, l±dowe i wodne wojsko bêdzie zrównowa¿one wzglêdem siebie?
Bitwy morskie bêd± sercem gameplay'u Red Alert 3, umiejêtno¶æ budowania baz na wodzie i l±dzie bêdzie g³ównym przemy¶leniem strategicznym. Oczywi¶cie aby zachowaæ balans wszystkie si³y traktujemy powa¿nie i zdecydowanie nie chcemy wywy¿szaæ jednej si³y nad drug±!