Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /home/irzopl1/domains/cc-series.pl/public_html/Core/includes/vars.php on line 48 Tiberian Dawn - Powspominajmy... #3
Ustanawiam połączenie z Philadefią, proszę czekać...
C&C Sole Survivor - najbardziej tajemnicza gra z ca³ej serii, ze wzglêdu na wydanie gry tylko na terenie USA. Wydana w 1997 roku, wraz z dwoma dodatkami do C&C Red Alert i Red Alert Retaliation na PSX. By³a to jedna z pierwszych gier nastawionych tylko na rozrywke sieciow±. Poniewa¿ ma³o kto w ni± gra³ w Polsce (ja w ni± gra³em, ale to ponad piêæ lat temu), postanowi³em zamie¶ciæ opis z Gry Online.
"Sole Survivor Online ³±czy koncepcjê oryginalnego Command & Conquer z Doomem. Gracze wybieraj± po jednej jednostce i zostaj± rzuceni na planszê, w której próbuj± zniszczyæ siê nawzajem. Za ka¿dy rozbity pojazd wroga, otrzymujemy punkty. Je¿eli to nas zabij±, respawnujemy siê w losowo wybranej czê¶ci mapy i próbujemy walczyæ dalej - zupe³nie jak w grach FPS, z t± ró¿nic± jednak, ¿e akcjê gry obserwujemy z góry, podobnie jak w oryginalnej wersji programu.
Gra pozwala stoczyæ boje za pomoc± dwudziestu trzech ró¿nych jednostek. W¶ród nich znajdziemy tak¿e te, którymi w podstawowej wersji Command & Conquer kierowaæ siê nie da³o, jak np. dinozaury. Po kilku pierwszych rozgrywkach okazuje siê jednak, ¿e tak du¿y wybór jest jednak bardzo dyskusyjny. Piechota nie nadaje siê do niczego, chyba ¿e wszyscy gracze wybior± ¿o³nierzy, wtedy rozgrywka ma jeszcze jaki¶ sens. Lekkie pojazdy bojowe i Visceroid tak¿e siê nie sprawdzaj±, w sumie wiêc z 23 jednostek zostaje 8, plus wspomniane wy¿ej dinozaury. Poszczególne plansze ¿ywcem przypominaj± to, co widzieli¶my w oryginalnym Command & Conquer. Pewnym u³atwieniem s± porozrzucane tu i ówdzie power-up'y, które mog± np. przyspieszyæ nasz wehiku³, tudzie¿ zwiêkszyæ si³ê ra¿enia jego broni. I to w zasadzie wszystko, co mo¿na o grze powiedzieæ. S³abo, jak na „dynamiczn± grê akcji, osadzon± w ¶wiecie Command & Conquer.”