» Recenzja
» Solucja
» Wymagania PC
» Download
» Galeria
:: Jednostki Nod | |
![]() |
Nazwa: Piechota Lekkozbrojna/Minigunner Infantry/ Wyposa¿one w karabin GAU-3 Eliminator i lekk± kamizelkê kuloodporn±, jednostki te s± podstaw± wewnêtrznych si³ GDI i Braterstwa Nod. Koszt:100 Pancerz:Lekki Zasiêg:Krótki Broñ:Karabin 5.56MM |
![]() |
Nazwa: Piechota z Granatami /Grenade Infantry/ ¯o³nierz u¿ywaj± w walce g³ównie granatów. S± w stanie je ponad przeszkodami, co mo¿e okazaæ siê bardzo gro¼ne w skutkach dla przeciwnika. Koszt:160 Pancerz:Lekki Zasiêg:Krótki Broñ:Granat |
![]() |
Nazwa: Komandos /Commando Infantry/ Komandosi s± czê¶ci± Elitarnych Oddzia³ów GDI. Komandosi zostan± oddani pod Twoje dowództwo na czas specjalnych misji w s³u¿bie GDI. Jednostki te u¿ywaj± karabinu szturmowego Raptor 0.5 cala z t³umikiem, charakteryzuj±cego siê du¿± si³± ra¿enia i s± specjalistami w zakresie niszczenia i postêpu. Koszt:1000 Pancerz:Lekki Zasiêg:Daleki Broñ:Karabin z T³umikiem |
![]() |
Nazwa: In¿ynier /Engineer/ In¿ynierowie s± wykorzystywani do zdobywania wrogich budowli. Nie nosz± ¿adnej broni, tak wiêc bardzo ³atwo mo¿na ich zabiæ, dlatego te¿ musisz nim dowodziæ wyj±tkowo ostro¿nie. Koszt:500 Pancerz:Lekki Zasiêg:Krótki Broñ:Brak |
![]() |
Nazwa: Samochód Pancerny /Humm-Vee/ Te terenowe pojazdy s± wyposa¿one w karabin maszynowy 7.62mm. Dziêki temu, ¿e s± lekko opancerzone, pozostaj± najszybszymi pojazdami, w jakie wyposa¿one s± oddzia³y GDI. Koszt:400 Pancerz:Lekki Zasiêg:Ma³y Broñ:Karabin Maszynowy 7.62MM |
![]() |
Nazwa: Transport Opancerzony /APC/ Transporter opancerzony s³u¿y do przewo¿enia na i z pola walki oddzia³ów piechoty. Mo¿e pomie¶cic 5 oddzia³ów GDI. Koszt:700 Pancerz:¦redni Zasiêg:Ma³y Broñ:Karabin Maszynowy 0.5 Cala |
![]() |
Nazwa: Czo³g Abrams /M1A1 Abrams Tank/ Ze swojej pojedynczej lufy M1A1 wystrzeliwuje pociski przebijaj±ce pancerz. Jest szybszy, ciê¿szy i gro¼niejszy od M2F u¿ywanego przez Baterstwo Nod. Koszt:800 Pancerz:¦redni Zasiêg:¦redni Broñ:Armata 120 MM |
![]() |
Nazwa: Wyrzutnia Rakiet /MLRS/ Broñ o najwiêkszym zasiêgu w arsenale GDI, wystrzeliwuje rakiety 227mm. Pozbawiona mo¿liwo¶ci walki na ma³± odleg³o¶æ, wymaga wsparcia z bliska przez inne jednostki. Koszt:800 Pancerz:Lekki Zasiêg:Du¿y Broñ:Rakiety 227MM |
![]() |
Nazwa: Czo³g Mamuci /X66 Mammoth Tank/ Uzbrojony w dwie armaty 120mm, ten gigant posiada równie¿ dwa zbiorniki z pociskami rakietowymi, co ma rekompensowaæ jego brak szybko¶ci i zwrotno¶ci. Koszt:1500 Pancerz:Ciê¿ki Zasiêg:¦redni/Du¿y Broñ:Dwie Armaty 120MM (APR)/ Pociski Rakietowe |
![]() |
Nazwa: Zbieracz /Harvester/ Ten opancerzony, blaszany pojazd wyszukuje i zbiera surowce Tyberium, a nastêpnie transportuje je do rafinerii celem obróbki. Jest powolny i nieporêczny. Koszt:1400 Pancerz:Ciê¿ki Zasiêg:Brak Broñ:Brak |
![]() |
Nazwa: Poduszkowiec /Hover Craft/ Ten ciê¿ko opancerzony poduszkowiec transportuje ludzi i sprzêt podczas operacji na wodzie i l±dzie. Koszt:Brak Pancerz:Ciêzki Zasiêg:Brak Broñ:Brak |
![]() |
Nazwa: ¶mig³owiec /Chinook/ Chinnok zapewnia szybki transport oddzia³ów piechoty na i z pola bitwy. Koszt:5000 Pancerz:¦redni Zasiêg:Brak Broñ:Brak |
![]() |
Nazwa: Helikopter Orka /Orca Aircraft/ Jest to helikopter z zamontowanym na dziobie karabinem maszynowym 30mm, uzupe³niony 4 rakietami Fang. Gdy u¿ywasz Orki, leci ona nad cel, wystrzeliwuje pociski i wraca na l±dowisko. Koszt:1200 Pancerz:Lekki Zasiêg:¦redni/Du¿y Broñ:Rakiety 70MM |
![]() |
Nazwa: Samolot Szturmowy A-10 /A-10 Warthog Ground Aircraft/ Bardzo zwrotny samolot szturmowy, zasypuj±cy jednostki wroga napalmem. Koszt:Brak Pancerz:Ciê¿ki Zasiêg:Du¿y Broñ:Bomby Napalmowe |