» Recenzja
» Download
» Galeria
» Storyline
» Wymagania PC
» Multiplayer
» Granie Online / Rejestracja konta
» Wojska GDI
» Solucja
» Wojska Nod
:: Nowo¶ci u NOD w Firestorm | |
Nowe Jednostki | |
![]() |
Nazwa: Cyborg "Rozpruwacz" /Cyborg Reaper/ Jest to cyborg, którego podwozie przypomina paj±ka. Jest on uzbrojony w cybernetyczn± sieæ bardzo dobr± przeciwko piechocie oraz w rakiety przeciwko pojazdom oraz jednostk± lotniczym. Cyborg ma jednak wady, jedn± z nich jest strzelanie do pojazdów z bliska, musi on odsun±æ siê od atakowanej przez niego jednostki na pewn± odleg³o¶æ. Prócz wad znajd± siê te¿ zalety tj. pajêczyna parali¿uj±c± piechotê, wówczas tak± jednostkê zapl±tan± w sieæ atakuje rakietami. Koszt: 1100 Pancerz: Lekki Zasiêg: ¦redni Broñ: 4 wyrzutnie rakiet; Wyrzutnia Pajêczyn Wymagania: War Factory; Tech Center |
![]() |
Nazwa: Pijawka /Limpet Drone/ Robot ten jest bardzo przydatny przy odkrywaniu mapy. Jednostkê mo¿na roz³o¿yæ na ziemi, co j± czyni niewidzialn± dla wroga. Gdy wjedzie na ni± wrogi pojazd automatycznie przyczepia siê do niego i odkrywa ca³y teren widziany przez zaatakowany pojazd. Koszt: 550 Pancerz: Lekki Zasiêg: Równy zaatakowanego pojazdu Broñ: Radar Wymagania: War Factory; Radar |
![]() |
Nazwa: Mobilny Generator pola "Stealth" /Mobile Stealth Generator/ Jest to mobilny generator pola Stealth, dziêki któremu nasze jednostki i budynki bêd± niewidzialne wokó³ jego promienia. Najwiêkszym atutem tego pojazdu jest to, ¿e mo¿na im podjechaæ praktycznie wszêdzie i wytworzyæ pole Stealth bez zu¿ycia energii, która by³a wysoko pobierana przez stare "Stealth Generator". Jednak, by byæ wytworzyæ pole trzeba roz³o¿yæ nasz± jednostkê na ziemi. Niestety pole ma bardzo ma³y zasiêg :(. Aby wytworzyæ polê roz³ó¿ jednostkê. Koszt: 1600 Pancerz: Lekki Zasiêg: Ma³y-¦redni Broñ: Generator Pola Wymagania: War Factory; EMP Cannon |
![]() |
Nazwa: Mobilna Fabryka Wojenna /Mobile War Factory/ Jest to pojazd z podobnymi w³a¶ciwo¶ciami do MCV, oznacza to, ¿e posiada on mo¿liwo¶æ roz³o¿enia siê dziêki której powstaje nam nowy budynek z nowymi mo¿liwo¶ciami. Tak samo jest w przypadku tego pojazdu, tyle tylko, ¿e mo¿emy produkowaæ rzeczy innej bran¿e, a konkretnie chodzi o pojazdy. Menu pojazdów zale¿ne jest od poziomu technologi nabytej przez inne budynki, tak samo jak w starym War Factory. Budynek ten jest bardzo przydatny na froncie, ale niestety posiada on wielk± wadê, po roz³o¿eniu nie mo¿emy go reperowaæ. Koszt: 1800 Pancerz: Ciê¿ki Zasiêg: Brak Broñ: Brak Wymagania: War Factory; Upgrade Center |