» Recenzja
» Download
» Galeria
» Storyline
» Wymagania PC
» Multiplayer
» Granie Online / Rejestracja konta
» Wojska GDI
» Solucja
» Wojska Nod
:: Tiberium an Sun »Jednostki » nod | |
Piechota | |
BRAK | Nazwa: Plac Budowlany / Construction Yard/ Plac Budowlany jest najwa¿niejszym budynkiem w ca³ej rozgrywce, wiêc mniej zawsze na jego oko. To w³a¶nie w nim budujesz wszystkie budynki dziêki, którym mo¿esz szkoliæ piechotê, produkowaæ pojazdy, a nawet Zrzucaæ ró¿norodne bomby, które zmiataj± wroga z powierzchni ziemi. Wszystko zaczyna siê w³a¶nie od tego budynku i tylko obok jego mo¿emy postawiæ inne struktury. Plac budowlany, mo¿e byæ w dwóch formach w: - Budynku, wtedy nie mo¿emy ju¿ naszej bazy przebudowaæ w inn± lokalizacje. -MCV, jest to pojazd, którym mo¿emy roz³o¿yæ w dowolnym równym terenie, w którym powstanie plac budowlany. Koszt: 2500 (MCV) Pancerz: Du¿y Pobór Mocy: 0 Wymagane MCV Zastosowanie: Budowa innych budynków |
![]() |
Nazwa: Elektrownia / Power Plant/ Elektrownia ma za zadanie sprawne funkcjonowanie naszej bazy i reszty budynków. Je¿eli energii z elektrowni zabraknie szkolenie i budowanie pojazdów bêdzie o wiele wolniejsze, a niektóre budynki o zastosowanie wojskowym stan± w miejscu i nie bêd± produkowaæ naszej super broni. Wiêc drogi dowódco pilnuj wska¼nika energii obok menu po prawej stroni monitora. Staraj siê zawsze utrzymaæ zielony poziom ;). Koszt:300 Pancerz:¦redni Pobór Mocy: +100 Wymagane: Plac Budowlany Zastosowanie: Dostarcza Enegriê do budynków |
![]() |
Nazwa: Turbiny / Power Turbines / Dziêki turbin± mo¿emy zaoszczêdziæ sporo miejsca w naszej bazie. Turbiny s± to ma³e generatory energii, które mo¿na dobudowaæ do elektrowni, co oszczêdza nam sporo miejsca. Do ka¿dej elektrowni mo¿na do³±czyæ trzy turbiny. Koszt:100 Pancerz:¦redni Pobór Mocy: +150 Wymagane: Plac Budowlany; Elektrownia Zastosowanie: Zwiêkszenie wydajno¶ci elektrowni |
![]() |
Nazwa: Rêka Nod" /Hand of Nod/ Baraki maj± na zadaniu szkolenie naszej piechoty. Dziêki temu budynkowi, mo¿emy budowaæ struktury obronne dla naszej bazy. Koszt:300 Pancerz:¦redni Pobór Mocy: -20 Wymagane: Plac Budowlany; Elektrownia Zastosowanie: Szkolenie Piechoty |
![]() |
Nazwa: Rafineria Tyberium / Tiberium Refinery/ Rafineria Tyberium jest budynkiem, do którego ¿niwiarki oddaj± zebrane tyberium. Gdy w rafineria znajdzie siê ju¿ tyberium zostaje on roz³o¿one na sk³adniki dziêki, których zyskujemy pieni±dze, za które mo¿emy szkoliæ nasze oddzia³y i budowaæ nowe struktury, które dadz± nam nowe mo¿liwo¶ci. Struktura ta jest zbêdna do prze¿ycia naszych oddzia³ów, czym wiêksza ilo¶æ tych budynków tym lepiej dla naszej armii. Czym wiêcej pieniêdzy, tym wiêksza armia, jest to jedna z najwa¿niejszych rzeczy do zapamiêtanie graj±c w grê. Do rafinerii zyskujemy za darmo jedn± ¿niwiarkê. Koszt:2000 Pancerz:¦redni Pobór Mocy: -30 Wymagane: Plac Budowlany; Elektrownia Zastosowanie: Przetwarzanie Tyberium |
![]() |
Nazwa: Silos Tyberium / Tiberium Silo/ Silos Tyberium s³u¿y do magazynowania nadmiernej ilo¶ci zyskanego tyberium przez nasze ¿niwiarki. Budynek jest ten przydatny, poniewa¿ gdy posiadamy nadmiern± ilo¶æ tyberium fundusze nasz nie rosn±. Gdy budynek zostanie zniszczony tracimy zebrane pieni±dze z zape³nionego niegdy¶ silosu. Koszt:150 Pancerz:Lekki Pobór Mocy: -10 Wymagane: Plac Budowlany; Rafineria Tyberium Zastosowanie: Magazynowanie Tyberium |
![]() |
Nazwa: Radar Radar umo¿liwia nam ogl±danie ma³ej mapy przydatnej dla gracza. Mapa pokazuje zarys miniaturki ca³ej mapy i wy¶wietla nasze i wrogie jednostki, czêsto jednak bywa, ¿e teren na mapie jest zas³oniêty i trzeba go odkryæ. Radar funkcjonuje tylko z energi±. Koszt:150 Pancerz:Lekki Pobór Mocy: -10 Wymagane: Plac Budowlany; Rafineria Tyberium Zastosowanie: miniaturka mapki planszy |
![]() |
Nazwa: Fabryka Wojenna /War Factory/ Fabryka Wojenna daje nam mo¿liwo¶æ budowanie pojazdów za kredyty. Jako¶ jednostek zale¿y od poziomu technologicznego naszej bazy, czym wiêcej mamy rozbudowan± nasz± bazê tym bardziej mamy rozwiniête technicznie jednostki. Fabryka o wiele wolniej produkuje pojazdy, gdy nie ma odpowiedniego zasilania energii, wiêc zawsze staraj siê utrzymaæ odpowiedni poziom energii. Koszt: 2000 Pancerz: ¦redni Pobór Mocy: -30 Wymagane: Plac Budowlany; Rafineria Tyberium; Baraki Zastosowanie: Produkcja Pojazdów |
![]() |
Nazwa: Podstawa Obronna / Component Tower / Podstawa Obronna to wolny postument, na którym mo¿na postawiæ nowe dzia³ko obronne. Dzia³ek s± trzy, ka¿de dostosowany do innego celu, ka¿de z nich mo¿e siê znale¼æ na postumencie pojedynczo. Koszt: 200 Pancerz: Lekki Pobór Mocy: -10 Wymagane: Plac Budowlany; Baraki Zastosowanie: Obrona Bazy |
![]() |
Nazwa: Mur Obronny / Walls / Mur Obronny ma na zadaniu zatrzymania piechoty i pojazdów, z czym radzi sobie nie¼le. Jednak nic nie jest skuteczne na 100 % i niestety da siê go zniszczyæ przez pojazdy, lub strzelaæ przez niego przez jednostki wiêkszych wymiarów lub uzbrojony w wyrzutnie rakiet. Koszt: 50 Pancerz: Lekki Pobór Mocy: 0 Wymagane: Plac Budowlany; Baraki Zastosowanie: Obrona Bazy |
![]() |
Nazwa: Brama / Gate/ Brama jest zapor± przed wstêpem wrogich jednostek do naszej zamurowanej bazy. Dziêki jej mo¿emy wypuszczaæ i wpuszczaæ jednostki do naszej bazy, natomiast jednostki wroga zostan± zatrzymane. Brama otwiera siê samoczynnie i nie trzeba za ka¿dym razem zezwalaæ na jej otworzenie. Koszt: 250 Pancerz: ¦redni Pobór Mocy: 0 Wymagane: Plac Budowlany; Baraki Zastosowanie: Obrona Bazy |
![]() |
Nazwa: Nawierzchnia z betonu / Pavement / Dziêki nawierzchni z betonu wrogie jednostki podziemne nie mogê siê przedostaæ do naszej bazy. Nawierzchnia powoduje równie¿ to, ¿e nasze jednostki szybciej siê poruszaj±. Nawierzchnia zapobiega równie¿ rozpylaniu siê tyberium. Koszt: 75 Pancerz: Nie dotyczy Pobór Mocy: 0 Wymagane: Plac Budowlany; Baraki Zastosowanie: Obrona Bazy Przed Jedostkami poziemnymi |
![]() |
Nazwa: Lotnisko / Helipad / Temu budynku zawdziêczamy mo¿liwo¶æ produkcji jednostek lotniczych oraz za³adowanie amunicji jednostk±, które by³y w akcji. Ka¿de lotnisko jest przeznaczone na jedn± jednostkê lotnicz±. Koszt: 500 Pancerz: ¦redni Pobór Mocy: -10 Wymagane: Plac Budowlany; Radar Zastosowanie: Produkcja Jednostek Powietrznych |
![]() |
Nazwa: Service Depot / Serwis Przegl±dowy / Serwis Przegl±dowy ma na celu zreperowanie naszych uszkodzonych pojazdów. Aby naprawiæ jednostkê, trzeba wskazaæ przez ni± na konstrukcjê. Dziêki temu budynkowi mo¿emy produkowaæ MCV. Koszt: 1200 Pancerz: ¦redni Pobór Mocy: -30 Wymagane: Plac Budowlany; Fabryka Wojenna Zastosowanie: Naprawa pojazdów |
![]() |
Nazwa: O¶rodek badañ technicznych / Tech Center / O¶rodek badañ technicznych daje nam nowe mo¿liwo¶ci technologiczne. Dziêki temu budynkowi mo¿emy szkoliæ i produkowaæ nowe jednostki, które s± lepiej opancerzone i uzbrojone. Koszt: 1500 Pancerz: ¦redni Pobór Mocy: -200 Wymagane: Plac Budowlany; Radar Zastosowanie: Odkrywanie nowych Technologii |
![]() |
Nazwa: Centrum Modernizacji / Upgrade Centre / Centrum Modernizacji to struktura, w której mo¿emy dokupowaæ nowe pluginy, które daj± nam nowe mo¿liwo¶ci tj. ion i robot szperach. Koszt: 1000 Pancerz: ¦redni Pobór Mocy: -150 Wymagane: Plac Budowlany; O¶rodek badañ technicznych Zastosowanie: Nowe mo¿liwo¶ci bojowe |
![]() |
Nazwa: ¦ciana Pola Si³owego / Firestorm Wall Sections/ Dziêki ¦cianie Pola Si³owego wrogie jednostki nie mog± siê przedrzeæ przez tnie. Pole si³owe wydostaje siê spomiêdzy krat zainstalowanych na ziemi, ca³e moc jest wystrzeliwana w gór± na wysok± odleg³o¶æ co nie umo¿liwia przedarcie siê jakiejkolwiek jednostki wroga. Koszt: 50 Pancerz: Lekki-¦redni Pobór Mocy: -2 Wymagane: Plac Budowlany; Generator Pola Si³owego Zastosowanie: Obronna bazy przed jednostkami |
![]() |
Nazwa: Dzia³o Elektromagnetyczne / Electromagnetic Pulse Cannon / Dzia³o Elektromagnetyczne (EMP) ma za zadanie znieruchomienie jednostki lub budowli wroga za pomoc± impulsu elektromagnetyczne. Poszkodowane obiekty zaczn± funkcjonowaæ miniêciu impulsu. Koszt: 1000 Pancerz: ¦redni Pobór Mocy: -150 Wymagane: Plac Budowlany; O¶rodek badañ technicznych Zastosowanie: Znieruchomienie jednostek oraz budynków |
![]() |
Nazwa: Dzia³ko Wulkan / Vulcan Connon Component / Dzia³ko wulkan jest wspania³± konstrukcj± przeciwko piechocie i lekkim pojazd±. Modernizacjê t± mo¿esz zainstalowaæ podstawie obronnej. Koszt: 150 Pancerz: Lekki-¦redni Pobór Mocy: -20 Wymagane: Plac Budowlany; Podstawa Obronna Zastosowanie: Obronna przeciwlotnicza |
![]() |
Nazwa: Granatnik Rakietowy / Rocket Propelled Componen / Granatnik Rakietowy jest modernizacj±, która jest wspania³a przeciwko jednostk± opancerzonym. Dzia³ko wystrzeliwuje rakieto-granat w stron± wroga na dalek± odleg³o¶æ, która przebija siê przez jego pancerz i go mocno uszkadza.. Modernizacjê t± mo¿esz zainstalowaæ podstawie obronnej. Koszt: 600 Pancerz: Lekki-¦redni Pobór Mocy: -20 Wymagane: Plac Budowlany; Podstawa Obronna Zastosowanie: Obronna przeciwlotnicza |
![]() |
Nazwa: Wyrzutnia Rakiet Ziemia-Powietrze / SAM Component / Wyrzutnia Rakiet Ziemia-Powietrze s³u¿y do obronny przeciwlotniczej. Jest dodatkow± broni±, któr± mo¿na zainstalowaæ do podstawy obronnej. Niestety nie mo¿e strzelaæ do jednostek naziemnych. Koszt: 300 Pancerz: Lekki-¦redni Pobór Mocy: -30 Wymagane: Plac Budowlany; Podstawa Obronna Zastosowanie: Obronna przeciwlotnicza |
![]() |
Nazwa: Generator Pola Si³owego / Firestorm Defence Generator / Dziêki tej budowli mo¿emy budowaæ ¶ciany pola si³owego, które wspaniale pe³ni± funkcjê ochronn±. Struktura ta zasila ¶ciany polem si³owym, gdy stracimy ten budynek nasze ¶ciany przestan± dzia³aæ. Koszt: 2000 Pancerz: Du¿y Pobór Mocy: -200 Wymagane: Plac Budowlany; O¶rodek badañ technicznych Zastosowanie: Generacja pola Si³owego |
![]() |
Nazwa: Sterownia Dzia³a Jonowego / Ion Cannon Control / Sterownia Dzia³a Jonowego jest modernizacj±, któr± mo¿na kupiæ w Centrum Modernizacji. Dziêki jej mamy mo¿liwo¶æ zaatakowania wroga poprzez wsparcie z centrum bazy GDI Filadelfia . Filadelfia w namierzone miejsce wystrzeliwuje wielkie dzia³o jonowe, które b³yskawicznie niszczy bazê wroga.br /> Koszt: 100 Pancerz: Brak Pobór Mocy: -100 Wymagane: Plac Budowlany; Centrum Modernizacji Zastosowanie: Sterowanie dzia³em Jonowym |
![]() |
Nazwa: Sterownia Robotów-Szperaczy / Hunter-Seeker Control / Silos Rakietowy umo¿liwia nam ostrza³ wroga z w³asnej bazy z rakiet wielog³owicyjnych lub rakiet chemicznych. Jest to modernizacja, któr± mo¿na kupiæ tylko i wy³±cznie w Centrum Modernizacji, dziêki jej mo¿emy co pewien czas wypuszczaæ roboty-szperacze, które znajd± losow± jednostkê i j± uszkodzi jak najlepiej mo¿e. Koszt: 1000 Pancerz: Brak Pobór Mocy: -50 Wymagane: Plac Budowlany; Centrum Modernizacji Zastosowanie: Produkcja i Wystrzeliwanie Robotów-Szperaczy |