» Recenzja
» Download
» Galeria
» Storyline
» Wymagania PC
» Multiplayer
» Granie Online / Rejestracja konta
» Wojska GDI
» Solucja
» Wojska Nod
:: Tiberium an Sun »Jednostki » nod | |
Piechota | |
BRAK | Nazwa: Plac Budowlany / Construction Yard/ Plac Budowlany jest najwa¿niejszym budynkiem w ca³ej rozgrywce, wiêc mniej zawsze na jego oko. To w³a¶nie w nim budujesz wszystkie budynki dziêki, którym mo¿esz szkoliæ piechotê, produkowaæ pojazdy, a nawet Zrzucaæ ró¿norodne bomby, które zmiataj± wroga z powierzchni ziemi. Wszystko zaczyna siê w³a¶nie od tego budynku i tylko obok jego mo¿emy postawiæ inne struktury. Plac budowlany, mo¿e byæ w dwóch formach w: - Budynku, wtedy nie mo¿emy ju¿ naszej bazy przebudowaæ w inn± lokalizacje. -MCV, jest to pojazd, którym mo¿emy roz³o¿yæ w dowolnym równym terenie, w którym powstanie plac budowlany. Koszt: 2500 (MCV) Pancerz: Du¿y Pobór Mocy: 0 Wymagane MCV Zastosowanie: Budowa innych budynków |
![]() |
Nazwa: Elektrownia / Power Plant/ Elektrownia ma za zadanie sprawne funkcjonowanie naszej bazy i reszty budynków. Je¿eli energii z elektrowni zabraknie szkolenie i budowanie pojazdów bêdzie o wiele wolniejsze, a niektóre budynki o zastosowanie wojskowym stan± w miejscu i nie bêd± produkowaæ naszej super broni. Wiêc drogi dowódco pilnuj wska¼nika energii obok menu po prawej stroni monitora. Staraj siê zawsze utrzymaæ zielony poziom ;). Koszt:300 Pancerz:¦redni Pobór Mocy: +100 Wymagane: Plac Budowlany Zastosowanie: Dostarcza Enegriê do budynków |
![]() |
Nazwa: Rêka Nod" /Hand of Nod/ Rêka Nod ma na zadaniu szkolenie naszej piechoty. Dziêki temu budynkowi, mo¿emy budowaæ struktury obronne naszej bazy. . Koszt:300 Pancerz:¦redni Pobór Mocy: +100 Wymagane: Plac Budowlany; Elektrownia Zastosowanie: Szkolenie Piechoty |
![]() |
Nazwa: Rafineria Tyberium / Tiberium Refinery/ Rafineria Tyberium jest budynkiem, do którego ¿niwiarki oddaj± zebrane tyberium. Gdy w rafineria znajdzie siê ju¿ tyberium zostaje on roz³o¿one na sk³adniki dziêki, których zyskujemy pieni±dze, za które mo¿emy szkoliæ nasze oddzia³y i budowaæ nowe struktury, które dadz± nam nowe mo¿liwo¶ci. Struktura ta jest zbêdna do prze¿ycia naszych oddzia³ów, czym wiêksza ilo¶æ tych budynków tym lepiej dla naszej armii. Czym wiêcej pieniêdzy, tym wiêksza armia, jest to jedna z najwa¿niejszych rzeczy do zapamiêtanie graj±c w grê. Do rafinerii zyskujemy za darmo jedn± ¿niwiarkê. Koszt:2000 Pancerz:¦redni Pobór Mocy: -30 Wymagane: Plac Budowlany; Elektrownia Zastosowanie: Przetwarzanie Tyberium |
![]() |
Nazwa: Silos Tyberium / Tiberium Silo/ Silos Tyberium s³u¿y do magazynowania nadmiernej ilo¶ci zyskanego tyberium przez nasze ¿niwiarki. Budynek jest ten przydatny, poniewa¿ gdy posiadamy nadmiern± ilo¶æ tyberium fundusze nasz nie rosn±. Gdy budynek zostanie zniszczony tracimy zebrane pieni±dze z zape³nionego niegdy¶ silosu. Koszt:150 Pancerz:Lekki Pobór Mocy: -10 Wymagane: Plac Budowlany; Rafineria Tyberium Zastosowanie: Magazynowanie Tyberium |
![]() |
Nazwa: Radar Radar umo¿liwia nam ogl±danie ma³ej mapy przydatnej dla gracza. Mapa pokazuje zarys miniaturki ca³ej mapy i wy¶wietla nasze i wrogie jednostki, czêsto jednak bywa, ¿e teren na mapie jest zas³oniêty i trzeba go odkryæ. Radar funkcjonuje tylko z energi±. Koszt:150 Pancerz:Lekki Pobór Mocy: -10 Wymagane: Plac Budowlany; Rafineria Tyberium Zastosowanie: miniaturka mapki planszy |
![]() |
Nazwa: Fabryka Wojenna /War Factory/ Fabryka Wojenna daje nam mo¿liwo¶æ budowanie pojazdów za kredyty. Jako¶ jednostek zale¿y od poziomu technologicznego naszej bazy, czym wiêcej mamy rozbudowan± nasz± bazê tym bardziej mamy rozwiniête technicznie jednostki. Fabryka o wiele wolniej produkuje pojazdy, gdy nie ma odpowiedniego zasilania energii, wiêc zawsze staraj siê utrzymaæ odpowiedni poziom energii. Koszt: 2000 Pancerz: ¦redni Pobór Mocy: -30 Wymagane: Plac Budowlany; Rafineria Tyberium; Hand of Nod Zastosowanie: Produkcja Pojazdów |
![]() |
Nazwa:Laser Laser jest podstawow± struktur± obronn± naszej bazy. Laser jest wspania³y przeciwko lekkiej piechocie, lecz na pojazdach nie jest tak skuteczny. Koszt: 200 Pancerz: Lekki Pobór Mocy: -40 Wymagane: Plac Budowlany; Hand of Nod Zastosowanie: Obrona Bazy |
![]() |
Nazwa: Mur Obronny / Walls / Mur Obronny ma na zadaniu zatrzymania piechoty i pojazdów, z czym radzi sobie nie¼le. Jednak nic nie jest skuteczne na 100 % i niestety da siê go zniszczyæ przez pojazdy, lub strzelaæ przez niego przez jednostki wiêkszych wymiarów lub uzbrojony w wyrzutnie rakiet. Koszt: 50 Pancerz: Lekki Pobór Mocy: 0 Wymagane: Plac Budowlany; Hand of Nod Zastosowanie: Obrona Bazy |
![]() |
Nazwa: Brama / Gate/ Brama jest zapor± przed wstêpem wrogich jednostek do naszej zamurowanej bazy. Dziêki jej mo¿emy wypuszczaæ i wpuszczaæ jednostki do naszej bazy, natomiast jednostki wroga zostan± zatrzymane. Brama otwiera siê samoczynnie i nie trzeba za ka¿dym razem zezwalaæ na jej otworzenie. Koszt: 250 Pancerz: ¦redni Pobór Mocy: 0 Wymagane: Plac Budowlany; Hand of Nod Zastosowanie: Obrona Bazy |
![]() |
Nazwa: Nawierzchnia z betonu / Pavement / Dziêki nawierzchni z betonu wrogie jednostki podziemne nie mogê siê przedostaæ do naszej bazy. Nawierzchnia powoduje równie¿ to, ¿e nasze jednostki szybciej siê poruszaj±. Nawierzchnia zapobiega równie¿ rozpylaniu siê tyberium. Koszt: 75 Pancerz: Nie dotyczy Pobór Mocy: 0 Wymagane: Plac Budowlany; Hand of Nod Zastosowanie: Obrona Bazy Przed Jedostkami poziemnymi |
![]() |
Nazwa: Lotnisko / Helipad / Temu budynku zawdziêczamy mo¿liwo¶æ produkcji jednostek lotniczych oraz za³adowanie amunicji jednostk±, które by³y w akcji. Ka¿de lotnisko jest przeznaczone na jedn± jednostkê lotnicz±. Koszt: 500 Pancerz: ¦redni Pobór Mocy: -10 Wymagane: Plac Budowlany; Radar Zastosowanie: Produkcja Jednostek Powietrznych |
![]() |
Nazwa: Wyrzutnia Rakiet Ziemia-Powietrze / SAM Side / Wyrzutnia Rakiet Ziemia-Powietrze s³u¿y do obronny przeciwlotniczej. Jest jedyn± budowl± u Bractwa Nod, która umie zaatakowaæ obiekt lataj±cy. Niestety nie mo¿e strzelaæ do jednostek naziemnych. Koszt: 500 Pancerz: Lekki-¦redni Pobór Mocy: -30 Wymagane: Plac Budowlany; Radar Zastosowanie: Obronna przeciwlotnicza |
![]() |
Nazwa: Zaawansowana Elektrownia / Advanced Power Plant / Zaawansowana Elektrownia jest ulepszon± struktur± bractwa, która wydaje dwa razy wiêcej energii za cenê 500 kredytów. Jest to op³acalny budynek, poniewa¿ elektrownia normalna daje nam 100 jednostek energii, zaawansowany model a¿ 200 energii za cenê 500. Co z tego wynika, ¿e zaostrzêdzimy 100 kredytów na tej budowli ;). Koszt: 500 Pancerz: ¦redni Pobór Mocy: +200 Wymagane: Plac Budowlany; Radar Zastosowanie: Dostarcza Enegriê do budynków |
![]() |
Nazwa: O¶rodek badañ technicznych / Tech Center / O¶rodek badañ technicznych daje nam nowe mo¿liwo¶ci technologiczne. Dziêki temu budynkowi mo¿emy szkoliæ i produkowaæ nowe jednostki, które s± lepiej opancerzone i uzbrojone. Koszt: 1500 Pancerz: ¦redni Pobór Mocy: -150 Wymagane: Plac Budowlany; Radar Zastosowanie: Odkrywanie nowych Technologii |
![]() |
Nazwa: Generator Pola Maskuj±cego / Stealth Generator / Generator Pola Maskuj±cego jest budynkiem, który umo¿liwia nam zamaskowanie naszej bazy i jednostek. Generator maskuje wszystkie budynki oraz jednostki wokó³ w³asnej osi. Aby wróg móg³ zobaczyæ nasz± bazê wraz z jednostkami budynek musi zostaæ zniszczony lub musi zostaæ odciête zasilanie energii. Jednostki i budynki obronne zostaj± ods³oniête, wówczas kiedy zaczn± strzelaæ lub wyjd± poza pole generatora maskuj±cego. Koszt: 2500 Pancerz: ¦redni Pobór Mocy: -450 Wymagane: Plac Budowlany; O¶rodek badañ technicznych Zastosowanie: Maskowanie bazy |
![]() |
Nazwa: P³ot Laserowy / Laser Fencing/ P³ot Laserowy jest struktur± powstrzymuj±c± najazd wroga na nasz± bazê. Struktura ta o tyle siê ró¿ni od pozosta³ych, ¿e wymaga on du¿ej ilo¶ci energii. P³ot skonstruowany jest z niewielkich emiterów, które pomiêdzy sob± tworz± barierê laserow±, która zniszczy wszystkie jednostki, które siê z ni± zetkn±. Emitery musz± byæ postawione obok siebie co 4 segmenty. Koszt: 75 Pancerz: Lekki-¦redni Pobór Mocy: -10 Wymagane: Plac Budowlany; Zaawansowana Elektrownia Zastosowanie: Obronna bazy przed jednostkami |
![]() |
Nazwa: Dzia³o Elektromagnetyczne / Electromagnetic Pulse Cannon / Dzia³o Elektromagnetyczne (EMP) ma za zadanie znieruchomienie jednostki lub budowli wroga za pomoc± impulsu elektromagnetyczne. Poszkodowane obiekty zaczn± funkcjonowaæ miniêciu impulsu. Koszt: 1000 Pancerz: ¦redni Pobór Mocy: -150 Wymagane: Plac Budowlany; O¶rodek badañ technicznych Zastosowanie: Znieruchomienie jednostek oraz budynków |
![]() |
Nazwa: ¦wi±tynia Nod / Temple of Nod / ¦wi±tynia Nod jest tajemniczym budynkiem wystêpuj±cym tylko u Bractwa Nod. To tu od pierwszej wojny tyberiañskiej a¿ do tera¼niejszego czasu trwaj± najwiêksze eksperymenty naukowców nad tyberium. Nikt nie zna tajemnic ¦wi±tyni jakie maj± tam miejsce. Jednak dziêki temu budynkowi mo¿emy wyszkoliæ kilka jednostek, których ilo¶æ jest ograniczona, ze wzglêdu na ci±g³e eksperymenty nad nimi. Konkretnie chodzi o jednostki tj. Robot-szperacz, Komandos-Cyborg i mutant porywacz. Koszt: 2000 Pancerz: Du¿y Pobór Mocy: -100 Wymagane: Plac Budowlany; O¶rodek badañ technicznych Zastosowanie: Odkrywanie nowych Technologii |
![]() |
Nazwa: Przetwórnia Odpadów Tiberium / Tiberium Waste Facility / Przetwórnia Odpadów Tiberium to budynek bardzo zbli¿ony do Rafinerii Tyberium. Zbieramy tu ¿y³y tyberium, które przywo¿± w³ókno¿ery i magazynujemy odpowiedni± ilo¶æ. Na tyle odpowiedni±, aby wytworzyæ bombê chemiczn±, któr± bêdziemy mogli zaatakowaæ. Pocz±tkowo musimy mieæ wolny Silos rakietowy. Koszt: 1500 Pancerz: ¦redni Pobór Mocy: -50 Wymagane: Plac Budowlany; O¶rodek badañ technicznych; Silos Rakietowy Zastosowanie: Produkcja bomby chemicznej |
![]() |
Nazwa: Silos Rakietowy / Missile Silo / Silos Rakietowy umo¿liwia nam ostrza³ wroga z w³asnej bazy z rakiet wielog³owicyjnych lub rakiet chemicznych. Koszt: 1500 Pancerz: ¦redni Pobór Mocy: -50 Wymagane: Plac Budowlany; O¶rodek badañ technicznych Zastosowanie: Produkcja i Wystrzeliwanie Rakiet |